Foto bij Sliva my hero

Keeve
Waarom is Ulvida nou weg gelopen? Is ze verdwaald? Heeft ze wel wat te eten? Is ze gewond? Al die vragen gaan door je hoofd. Je loopt naar je kamer en laat je op het bed neer ploffen. Je sluit je ogen en probeert het uit je hoofd te zetten. Tot vader op je kamer komt. Je kijkt op en kijkt meteen weg. ‘keeve’ zegt hij rustig. Je wilt hem niet aankijken maar het lukt niet. Je kan nooit iemand negeren. ‘weet jij waarom Ulvida weg is gelopen’ vraagt hij rustig. ‘weet ik toch niet, als ik het wist ging ik achter haar aan’ zeg je bot. Je loopt naar het raam in de hoop dat je misschien Ulvida ziet langs lopen, je weet zeker dat het niet zo is maar toch. ‘niet zo bot doen, antwoordt gewoon mijn vragen, hoe beter je ze beantwoordt hoe eerder we haar vind’. ‘wacht eens even, geef je mij nu de schuld van dit alles’ schreeuw je als je je omdraait. ‘ik weet niet eens waarom ze weg ging’. ‘ik beschuldig je niet, ik dacht het omdat jij met haar optrekt’ zegt hij rustig. ‘ik wil dat we nog een keer zoeken’ zeg je en eindigt het gesprek door weg te gaan. Waar zou Quill zijn? Zij houdt van verstoppertje en is er heel goed in.

Shiva
je kijkt naar de jongens voor je. 'ik kan zien dat je je kamer niet uitkomt, man je bent broodmager' zegt een van de twee. 'ik dacht dat je je vriendin moest zoeken wat moet je dan nog hier' vraag je bot. je kan er niet tegen als mensen zich met jou zaken bemoeien. 'oke ik zeg het alleen' zegt hij. 'je had beter je mond moeten houden' snauw je. je mag dan wel 4 dagen zonder eten kunnen maar je word er chagrijnig van. 'gaan we dreigen?' vraagt de andere geamuseerd 'dat hoor de je goed' sis je 'je bent een meisje wat kan jij aanrichten' nu ben je het zat en geeft hem een trap in zijn buik. ‘dat kan ik aanrichten’ zeg je spottend en laat een klein lachje zien op je chagrijnige gezicht.

Ulvida
Je hoort dat er wordt geschreeuwd aan de andere kant van de muur. Je hoopt dat ze niet langs de boekenkast komen. Anders ben ik weg door de geheime weg. Terwijl je daar aan denkt hoor je een harde knal en hoort iemand lachen. je hoopt maar dat het goed gaat. Aan de lach kun je horen dat het geen jongen is, dan is het Sliva! Je maakt een opgeluchte zucht en slaat meteen je handen voor je mond. Zouden ze dat gehoord hebben?

Sliva
Je hoort geluid van de andere kant en denkt meteen of de jongens het hebben gehoord. Maar je ziet dat de andere jongen hem overeind probeerd te helpen. Ze hebben het niet gehoord denk je in je zelf. ‘laat me los Gazel’ schreeuwt hij en maakt wilde bewegingen. ‘ik wil haar aanvallen, niemand trapt mij neer!’ schreeuwt hij. ‘Nee Burn we gaan’. Je ziet dat Gazel met moeite Burn probeert mee te trekken. Je rolt met je ogen en als ze weg zijn haal je Ulvida uit de geheime ruimte.

Ulvida
‘ nooit gedacht dat hun mij gingen zoeken’ lach je en kijkt naar Sliva. ‘dankje’ zeg je zacht, je bent niet zo’n iemand die complimentjes geeft. ‘geen dank, ik vond het leuk om die rood harige jongen neer te trappen’ lach ze. ‘Burn bedoel je?’ vraag je. ‘zou wel kunnen’ zegt ze en samen lopen jullie naar de uitgang.

Reageer (2)

  • LostGirl97

    idd als is het een broodmager meisje schijn bedriegt xD

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Onder schat nooit een dame xD
    Snel verder please :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen