Hoofdstuk 1 ~Emily
ik weet het.. niet een super hoofdstuk maar ja... 1ste hoofdstuk is nooit het beste toch? XP
xxx Fleurtjee
Langzaam gingen mijn ogen open door de felle licht die uit mijn raam scheen. shit.... ik ben de gordijnen vergeten dicht te doen grommend gooi ik mijn deken over mijn hoofd en probeer nog wat slaap te vatten. Een zucht verlaat mijn mond als ik na 15 min nog steeds niet in dromenland lig. Ik gooi mijn deken van me af en kijk met samengeknepen ogen naar mijn kamer terwijl ik aan het licht wen. Als ik een schone onderbroek en bh heb gepakt loop ik naar de badkamer. Ik stap de douche in en voel al gauw de warme water stralen van de douche. Ik was mezelf en loop de douche weer uit. Ik doe mijn slipje en bh aan. Mijn lippen toveren automatisch en glimlach op mijn gezicht als ik in de spiegel kijk. Ik ben niet iemand die denkt dat ze helemaal perfect is enzo maar ik klaag ook niet.
Een harde gil trekt me uit mijn gedachtes en geschrokken ren ik naar het geluid. De trappen kraken onder mijn voeten 'Megan wha-' ik stop abrupt bij het uiteinde van de gang als ik vederop 4 jongens ruggen zie staan. Snel maar zachtjes loop ik achteruit in de hoop dat niemand omdraait. Maar met mijn ooh zo geweldige geluk lukt dat ook nooit. Ik wil me omdraaien om me dan snel uit de voeten te maken als ik opeens tegen iemand aan bots. Ik val achterover en kom met een klap op de grond terecht, een pijnlijke kreun verlaat mijn lippen en ik kijk op naar de jongen met een bos krullen die bezorgd boven me staat. 'Sorry i didn't mean to do that... erhhm... are you okay?' twijfelend steekt hij zijn hand uit en gewillig neem ik die aan. Als ik voor hem sta kijkt hij mij grijnzend van top tot teen aan. 'What!? never seen a girl in her undies and a bra?' zeg ik geirriteerd met mijn wenkbrouwen omhoog. Als ik voetstappen hoor draai ik me vliegensvlug om 'Don't you guys dear to walk any further! or I'll... uhh.. do something to you guys' zacht hoor ik de jongen achter me grinniken 'shut up' zeg ik sissend. 'Harry!? wat are you doing??' hoor ik een andere jongen schreeuwen door het hele huis. 'I'll be down in a minute' zeg ik tegen de krullebol voordat 4 jongens hier heen komen en mij aantreffen in alleen een onderbroek en bh...
Ik ren snel naar boven, trek een random outfit aan, doe mijn haar in een knot, check alles nog in de spiegel en ren weer als een speer naar beneden.
Als ik in de woonkamer kom zie ik iedereen op de bank of een van de stoelen zitten. "wel.. uuh anyone want koffie? tea?' vraag ik maar lichtelijk ongemakkelijk. 'Tea' 'koffie' 'tea' 'koffie' 'nothing' hoor ik iedereen door elkaar zeggen. Ik loop richting de keuken, zet de koffie en tea apparaat aan en als ik alles klaar heb loop ik met een dienblad richting de woonkamer waar iedereen een gesprek met iemand voert. Zelf plof ik neer in mijn super coole stoel en kijk de jongens met mijn dampende hete koffie onderzoekend aan. Als ze merken dat ik ze aanstaar stoppen ze allemaal met hun gesprek en kijken me aan. 'soo.. Who are you guys?' vraag ik nieuwsgierig, ze kijken me allemaal ongelovig aan. 'You really don't know who we are!?' vroeg de ene met de krullen verrast. 'Nope, nada, no' zei ik met mijn hoofd schuddend, 'why the hell would I know 5 boys?!' ze begonnen allemaal breed te grijnzen waardoor mijn wenkbrouwen omhoog gingen. 'Don't you know One Direction?' vroeg eentje ongelovig. "ooohh... that boyband...... ooh waaaiit!! YOU guys are ONE DIRECTION.! now I know you guys... the weirdo's from that concert 2 nights agoo' zei ik droog. Ze keken me allemaal grijnzend aan. Ik kneep mijn oogjes tot spleten en probeerde hun namen te herrineren 'you're lewis, Neden, Zac, Ham and Lime... I think.' ze begonnen allemaal als een gek te lachen en na volgensmij 5 min gingen ze allemaal recht zitten en stelde zichzelf maar voor. 'Well.. I'm Emil- ' 'AAAAAAHH!!! EMZZ!!! I GOT IT, I GOT IT, I GOT IT!!!' Sky kwam gillend en springend aan rennen in haar pyama maar kwam meteen tot stilstand toen ze zag dat er meer mensen in huis waren. Ik keek haar met pret oogjes aan 'well.... this is my weirdo BFF Sky' zei ik grinnikend terwijl Sky helemaal knal rood werd.
Er zijn nog geen reacties.