Foto bij live or die that's our chose

ja ik weet dat het soms lang duurt ma soms weet ik gwn nix zal int vervolg sneller schrijve :d

'Wat is jouw probleem wil je ook mijn eten worden je moet het maar zeggen ze .'
Ik keek hem recht in de ogen dacht hij nu echt dat ik bang voor hem was ,oké hij is dood, ziet er nie uit en is heel sterk maar toch voor mij was dit heel gewoon .'Sorry voor deze teleurstelling meneer maar soms worde de prooi plots de jager en in dit geval zou ik maar lopen als ik jouw was '.Ik ademde diep in deed mijn ogen open en hij keek raar .'w w wat is er met je ogen gebeurt ?' vroeg hij op zijn hoede wetend dat zijn tijd hier bijna voor bij was .Ik lachte ,hij kwam naar mij ,schoof mij tegen de muur en sneller dan hij mij kon volgen was hij tot stof veranderd .Ik liep nu haastig naar Melissa en haar vriendin .'leven jullie nog ?' maar eigenlijk was die vraag overbodig in Melissa 's nek stonden 2 gaten waar de tanden gezeten hebben en ze lag half bewusteloos naar mij te staren .'Bel een ambulance snel 'commandeerde ik de vriendin .'Melissa hoorde mij ' ze kuchte als teken dat ze nog leefde .'Dit kan pijn doen maar misschien je leven redden .Ik ging naar haar nek en zoog het gif dat vampiers geven als hun prooi niet helemaal dood is .Ze begon et spartelen en toen leek ze weg haar pupillen waren groot maar er zat bijna geen leven in .De hulpdiensten waren er snel maar het zag er niet goed voor haar uit .ik ging naar huis en keer 's morgens te horen dat ze dood was gegaan aan haar verwondingen gelukkig niet aan het gif .Op school sprak ik er met Serrenna over zij was ook geschokt want zij had nog nooit een slachtoffer mee gemaakt .'Serrenna ik weet dat het erg is maar rustig .' kalmeerde ik haar .De school zag mij als een held haar vriendinnen die ze niet veel had aanbaden mij en ik werd dit stil aan beu maar dit gaat toch maar een week duren dan zijn ze het al vergeten dat ik haar wou reden en beginnen ze aan de verwerking .

Reageer (1)

  • Sucrose

    fijn dat je sneller gaat schrijven ^^
    leuk stukje xD
    snel verder :D
    -x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen