Foto bij 001.

Lily Aurora Black.

"LILY AURORA BLACK!" Verveeld kijk ik op tegen het gezicht van de woedende leraar. Het adertje bij zijn slaap begint gevaarlijk te kloppen, iets wat hem voor anderen een dreigende uitstraling geeft, maar mij doet het niks.
"Zeg het eens, meneer," zeg ik met dezelfde verveelde toon als mijn gezichtsuitdrukking, iets wat de leraar niet goed doet. Hij wordt als het kan nog roder en probeert met moeite wat eruit te krijgen, iets wat duidelijk niet lukt.
Als hij na vijf minuten nog niks heeft gezegd pak ik mijn iPhone tevoorschijn. Dit is waarschijnlijk de druppel aangezien de leraar tegen mij begint te schreeuwen, en er komen niet alleen woorden uit maar ook nog een hele lading kwijl.
"Kunt u uw speeksel niet bij u houden, niets persoonlijks hoor," onderbreek ik zijn preek met een nep-glimlach. Hij wijst met een trillende hand naar de deur. "Eruit, nu! En waag het niet om ooit ook maar weer één voetstap in dit lokaal te zetten!" schreeuwt hij, met weer de lading kwijlspetters erbij.
"Oh, maak u maar niet druk, meneer. Ik spring nog liever van een klif dan ook nog maar naar één saaie les te luisteren. Oh and by the way; uw zweetplekken geven me echt kotsneigingen."
Ik sta sierlijk op en pak mijn tas. Na nog een blik op mijn vriendinnen geworpen loop ik de deur uit. Eigenlijk hoor ik me nu te gaan melden maar als mijn vader nog één boos telefoontje kreeg zou ik vaarwel mogen zeggen tegen mijn geliefde motor.
Verveeld strompel ik naar de aula, waar het voor dit tijdstip best wel druk is. Eigenlijk zijn er alleen twee jongens maar normaal is het uitgestorven hier onder de lessen. Ik ga op een stoel zitten en pak mijn iPhone weer tevoorschijn.
Tot het eind van de les vermaak ik me door te whatsappen met Sarah. Als de bel gaat sta ik op en loop ik naar wiskunde, mijn volgende les. Niet dat ik ook maar ene fuck uitvoer op school, het gaat om het idee.
Ik neem naast Sarah die me bij praat over haar les, die blijkbaar erg saai was. We worden helaas onderbroken door de leraar die zich nu al aan ons irriteert. Ik zucht verveeld en pak mijn mobiel tevoorschijn. Mijn mobiel is mijn tweede verslaving, mijn eerste is natuurlijk mijn motor waar ik elke dag wel op rij. En als ik er niet op rij ben ik hem wel aan het schoonmaken, tot afschuw van mijn vriendinnen.
In mijn vriendengroep ben ik meer de wildebras. Ik lap regels aan mijn laars, ben al honderd keer gedreigd van school af te sturen en ik heb al een paar keer van een klif gedoken.
Mijn vader en Jake worden beiden gek van me en we hebben dan ook regelmatig ruzies thuis, but who cares? Dat hun nou geen lol hebben betekent niet dat ik mezelf thuis moet opsluiten.
Jake is alleen maar in de garage bezig en pap zit in een rolstoel, dus hij kan alleen met de auto weggebracht worden. Jake had een truck maar die heeft hij weggedaan aan zo'n meisje, Bella ofzo, waar hij overigens ook een oogje op heeft.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen