Foto bij 3.

Liefste dagboek,
Vandaag was een interessante dag. Nou ja, interessant. We hadden al 2 dagen strafstudie achter de rug. Nog 3 dagen te gaan. We waren het al gewoon, we wisten zelfs wanneer we konden wegsluipen en hoelang, zonder dat iemand het merkt. De dag begon zoals meestal met ruzie. Ik zat aan de ontbijttafel. Normaal is mijn mama meestal al weg, maar nu was ze er nog. 'Heb je alles geleerd voor vandaag? En na de strafstudie direct naar huis hè!' Ik reageerde er niet eens op, ik zuchtte eens diep, zette me recht nam mijn tas en begon naar de deur te stappen. 'Melody heb je me gehoord? Direct naar huis!' Vlug gooide ik de deur met een klap dicht.
Ik stak mijn ipod in en begon te stappen. Na ongeveer een kwartiertje stappen was ik aan school, ik was wat vroeger dan normaal, Estée was er zelfs nog niet. Na 5 minuutjes wachten kwam ze aan lopen, ik zag dat ze een grote plek in haar nek had. 'Is dat een zuigplek, mevrouw Lapush?' zei ik op een deftig toontje en gaf haar speels een duw. 'Zwijg me ervan, Taylor hè..' 'Nog steeds of wat? En nog geen 1 van de 2 heeft gevoelens? Proficiat! Nooit gedacht dat het zolang zou duren.' zei ik onder de indruk. Ze lachte eens. We stapten de poort binnen, we werden langs alle kanten begroet. Ik voelde een paar ogen op mij, ik keek op en keek recht in een paar donker bruine ogen. Het was 1 van de 2 nieuwe jongens in de klas, wie hij was weet ik niet maar ik weet wel dat hij mij bleef aanstaren en dat hij bij mijn ex zat. Ik keek hem even dodelijk aan en ging dan bij Brandon, Taylor en the gang staan.
Na een saaie dag vol lessen ging de bel. Estée en ik stapten zo traag mogelijk naar de strafstudie. Daar aangekomen zagen we dat er niemand was, buiten die 2 nieuwe jongens uit onze klas. 'Nou dit wordt gezellig.' zei ik sarcastisch tegen Estée. Ze lachte eens. De directeur kwam binnen. 'Okè, dit is wat er gaat gebeuren. Melody en Estée, jullie hebben al zoveel strafstudie gehad en hier op school rondgehangen, dat jullie de school helemaal uit jullie hoofd kennen. Deze 2 heren hebben ook strafstudie, vandaag en morgen. Zij zijn nieuw op school. Vandaag gaan jullie ze een uitgebreide rondleiding geven en morgen.. Morgen gaan jullie met je rondleidingspartner van vandaag de school kuisen. 'Meen je dat nu?! Slavendrijvers.' zei ik arrogant. 'Zwijg maar, Lovato of er komt nog een week bij.' Ik draaide met mijn ogen.
'Okè, Estée, jij leidt Jack rond en Melody jij Alex.' Ik zuchtte, hier had ik echt geen zin in. Estée was al weggestapt. Ik stond wat rond te kijken tot er iemand naast mij kwam staan. 'Hallo ik ben Alex.' Hij stak zijn hand uit. Ik keek op en keek recht in zijn ogen, het was de jongen van vanmorgen. 'Fijn.' zei ik met een fake glimlach. 'Volg me' en ik stapte weg. 'Moet jij je niet voorstellen?' bleef hij volhouden. Ik zuchtte diep en luid. 'Ik ben Melody Lovato, okè en ik ben de ex van je vriendje..' 'Van Conor. En hij is geen vriend van mij, hij stond vanmorgen toevallig naast ons. Ik mag hem niet, hij is maar een dikke nek.' Het was even stil. 'Nou, ik zou je bijna leuk gaan vinden.' zei ik droog. 'Je vindt me nu al leuk, maar je wilt het gewoon niet toegeven.' fluisterde hij in mijn oor. Hij lachte eens met een zelfingenomen grijns en stapte toen verder.
Ik heb hem de rondleiding gegeven, en probeerde echt gemeen tegen hem te doen, maar hij heeft iets over zich, en ik heb er geen woorden voor. Maar ja, ik ga slapen. Want morgen mag ik school kuisen, just my luck!
XOXO Melody

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen