"Nou omdat sommige zinnen op dit moment best van toepassing zijn maar andere zinnen weer niet of juist een beetle overdreven. In de zinnen 'but something happened for the very first time with you,
my heart melted to the ground, found something true' kan ik me best goed vinden en in broken strings ook wel redelijk" "maar?" onderbrak ik hem. "Nou.." begon hij maar stopte toen even. "Het is eigenlijk iets wat sinds een paar dagen speelt en daarom voelt het andere een beetje te denk ik". "Probeer het eens los te laten dat het gevoel wat je hebt pas sinds een paar dagen is en probeer je eens in te beelden dat je een maand ofzo verder bent. Bedenk je dan eens hoe het dan kan zijn en dat dat dan gekomen is door hoe je je op dit moment voelt en doordat je iets met je gevoel van nu hebt gedaan" zei ik toen. Ik hoopte dat ik hem daarmee een beetje een goede richting in kon sturen. Hij was nog niet zo open geweest als de rest dus kon ik hem nog niet helemaal lezen als het ware. "Dus je vind dat ik iets met mijn gevoel moet doen?" vroeg hij toen als reactie op mijn tip. "Ik denk dat je altijd wat met je gevoel moet doen" was mijn reactie daarop en omdat ik wilde dat hij daar tijdens het liedje over na zou denken zette ik meteen de muziek aan na dat ik dat gezegd had. Ook bij Josh voelde ik de tekst nu veel meer als gisteren. Zoveel zelfs dat ik hem diep in zijn ogen terug aankeek toen hij mij aan bleef kijken tijdens het liedje. Hij haalde me helemaal weg uit deze ruimte. 'You cut me open..' eindigde hij het liedje waarna ik zijn lippen op die van mij voelde. Pas toen hij zijn lippen van die van mij haalde kwam ik weer terug in de repetitieruimte. Was dit nou serieus gebeurd? Ik voelde aan mijn lippen want die zoen leek wel magisch. We zeiden allebei niks en na een aantal minuten werd de stilte verbroken door JJ, Jaymi en George die binnen kwamen lopen. Ik herpakte mezelf en sprak nog 1 keer wat dingen met alle jongens door. Voor de laatste keer vandaag zette ik de muziek aan en op het moment dat ze begonnen te zingen verloor ik mezelf weer. Josh keek me gedurende het hele nummer aan en ik kon ook alleen maar hem aankijken. Na die laatste zin gebeurde er iets geks in mezelf. Een gek gevoel schoot door mijn buik heen. "Wauw" was het enige wat ik uit kon brengen. De andere 3 jongens stonden me een beetje ongeduldig aan te kijken want die wilde natuurlijk graag weten wat ik er van vond. "Heel erg goed jongens, ik ben trots op jullie" kwam er zonder na te denken uit mijn mond. Het klopte ook wel dus ik had geen spijt dat ik dat zei. "Ik ga vanavond terug naar Nederland en ben er denk ik volgende week pas weer, neem morgen een dagje rust allemaal, voornamelijk stem rust zodat jullie zaterdag extra fit zijn. Oefen zaterdag nog 3 keer en dat weet ik zeker dat het helemaal goed gaat komen" zei ik daarna en de glimlachen kwamen nu weer tevoorschijn op alle gezichten. "Okeeee group hug" zei Jaymi toen en trok ons allemaal in een knuffel. Het was een beetje awkward en ik voelde een soort van last van mijn schouders vallen toen de alle 4 de ruimte verlieten. Ik sprak nog een aantal dingen door met het productie team en stapte daarna de auto weer in richting het vliegveld. Eenmaal in het vliegtuig terug naar huis realiseerde ik mezelf pas goed wat er gebeurd was, maar werd me ook een klein beetje duidelijk waarom Josh zo rustig was geweest. Ach misschien had hij zich wel teveel door het liedje laten meeslepen en stelde het helemaal niks voor. Ik moest mezelf er in ieder geval niet te druk over gaan maken want dat zou het alleen maar erger maken. Daarnaast kon dit echt niet nog een keer gebeuren. Ik besloot me vanaf nu maar weer te gaan richten op mijn project in Nederland. De organisatie van een behoorlijk groot evenement lag in mijn handen en had nu echt weer mijn aandacht nodig, de jongens waren volgende week weer aan de beurt, als ze volgende week zouden halen in ieder geval.

Reageer (1)

  • Yestherday

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het "project in NL".
    But I like it!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen