Foto bij een

oke het zijn nog geen 5 abo's maar ik wilde toch heel graag een stukje plaatsen voor jullie mijn 4 abo's

Ik wil jullie trouwens even vertellen dat mijn kudoknop heeeel veel van knuffelen houdt.
Reacties waardeer ik ook wel heel erg dat motiveert me ook om te schrijven!
Als jullie dit leuk vinden vertel dan gerust ook andere van deze story

Lots of love, missstayne <3

p.s. de hoofdstukken gaan langer en leuker worden dat beloof ik!

‘Hi ik kom Lux halen’ Zegt een blonde jongen die net samen met een buitenlandse jongen binnen is komen lopen. ‘Hoi dan ben jij vast Niall Lou vertelde me al dat je zou komen.’ Ik geef de blonde jongen een hand en dan de buitenlandse jongen ook ‘Laura’ ‘Zayn’ zegt de jongen. Ik glimlach naar hem en loop dan naar buiten waar de kinderen aan het spelen zijn. De jongens lopen me achterna. Als Lux ze ziet begint ze meteen vrolijk te lachen op schoot bij mijn collega Naomi. Ik haat haar overigens enorm! Ze doet alsof ze alles is en alles weet. Ze laat andere altijd de vieze klusjes opknappen zoals luiers verschonen en de wc poetsen. Zayn loopt meteen naar Lux toe die vrolijk haar handjes naar hem uitsteekt. Niall loopt ook naar Lux toen en geeft haar een kus op haar wang. ‘Hi lux ga je met ons mee naar de ander jongens en mama?’ Lux knikt vrolijk als antwoord op de vraag van Niall. Niall pakt haar op en we lopen met z’n vieren naar de uitgang. ‘We komen haar morgen ook brengen dus tot morgen.’ Zegt Zayn die me een knipoog geeft. ‘Tot morgen’ zeg ik en sluit de deur achter ze dicht. Gelukkig hoef ik vandaag niet te sluiten en mag ik nu ook naar huis. ‘Naomi ik ga naar huis doei’ roep ik vanaf de buitendeur. Ik zie haar nog wat chagrijnig knikken maar besteed er veder geen aandacht aan. Ik pak mijn blazer van de kapstok af en loop de deur uit opweg naar huis. Ik woon maar twee straten van het het kinderdagverblijf af waardoor ik binnen tien minuten mijn appartement al binnen loop. Het is vandaag 24 mei. De dag dat ik mijn zus drie jaar geleden voor de laatste keer zag. Het doet me zo veel pijn om haar nog steeds elke dag te moeten missen. Ze zette me zomaar op straat. 'Zo nu papa en mama weg zijn kun jij ook weg' had ze gezegd. Ik zie haar emotieloos gezicht nog steeds voor me. Ze had nooit gehuild om de dood van mijn ouders. Ze had alleen maar ruzie met ze. En als ze niet thuis waren was het al helemaal een ramp. Ik hang mijn blazer over de stoel en loop naar de keuken. Veel zin om te koken heb ik niet vandaag. Eigenlijk heb ik helemaal nergens zin in. Maar aangezien ik toch moet eten pak ik maar een pizza uit de diepvries. Die ik in de over duw. 20 minuten en dan is ie klaar. Ik loop naar de woonkamer waar ik mijn tv aanzet en zapp wat. Terwijl ik wat zapp krijg ik een smsje van Lou. Hi girl zou Lux vanavond misschien bij jou kunnen slapen. De jongens die haar zo net kwamen halen moeten plotseling weg. x Ik besluit terug te smsen Hi Lou, natuurlijk kan dat dan zie ik je zo. x Ik hoor de oven piepen en pak mijn pizza uit de oven. Gelukkig nog een beetje vrolijkheid hier vandaag.

Reageer (1)

  • Marly2801

    haha! ik kan niet meer kudo'en heb ik namelijk al gedaan!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen