Vanuit Cindy

Toen we bij mijn huis waren keken we nog even op twitter, “alweer 100 foto’s binnengekregen”. Toen we de foto’s bekeken hadden, zette ik de televisie aan en gingen we film kijken. Pap en mam waren net weg dus hadden we het huis voor ons alleen, in de pauze ging de deurbel. Ik durfde niet te gaan kijken dus liep Marjon mee, toen we de deur opende stond er niemand er hing alleen een briefje. “Wat staat er op?” Vroeg Marjon. “Een 06-nummer?” “Welk nummer? 06-02005295”, “Zullen we het morgen bellen?” “Ja, goed idee nu doe ik dat echt niet”. De film begon weer dus wij rende naar de bank. Maar ik kon mijn hoofd niet bij de film houden, ik dacht steeds aan dat nummer. Toen de film was afgelopen liepen we naar boven en luisterde we nog even Stop the Time, we zongen heel hard en vals mee, voordat we gingen slapen keek ik nog even op mijn iPod naar de foto van Daan en ging ook liggen. “Toch ben ik best benieuwd van wie dat nummer is en wat hij wil”, “Ik ook wel hoor maar dat zien we morgen wel”. De volgende morgen zaten we om 11 uur omgekleed aan de ontbijttafel, we aten snel een boterham en dronken wat en gingen daarna naar de manege. Mabel hinnikte toen ze me zag, ik aaide haar, pakte mijn borstels en begon Mabel te poetsen, Marjon was Sharrif aan het borstelen. Ik pakte Mabel haar zadel en zag dat Marjon ook haar zadel wilde pakken, “gaan we het strand op?” “Ja, is goed”. Snel zadelde ik Mabel op en liep de box uit om op te stappen, al snel zag ik dat Marjon ook klaar was. Toen Marjon ook op gestegen was, stapte we het erf af richting het strand.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen