Fake a smile
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Samen lachen, samen huilen, weet je nog? Gummybears for life.. je bent nog steeds mijn allesje, ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten.. je bent het liefste persoon dat ik ooit heb ontmoet en dat meen ik serieus. Ik zou niet weten hoe en waarom ik ruzie zou willen of zou moeten krijgen met jou, ik mis natuurlijk onze domme momenten, we hebben al een hele tijd niet meer afgesproken, maar weet dat dat voor mij niets veranderd. Je bent nog steeds mijn lieve schat, mijn gummy, mijn bestevriendin.
1 decennium geledenAls ik jou niet had ontmoet, zou ik niet weten of niet willen weten wat er met mij zou zijn gebeurd, ik zou dan nog steeds een of ander raar nerdje zijn dat verstopt zat in een hoekje, mijn ergste nachtmerrie dus...
Je hoeft je echt niet 'stoer' of 'happy' voor te doen, omdat je mensen hun vragen wilt ontwijken, echte vrienden zullen zien dat je even geen zin hebt om het er over te hebben, praat gewoon met mij of die vele anderen die om je geven.. je bent echt speciaal Kitty. Je verandert levens, ook de mijne, je hebt me een positieve kant gegeven... vooreen kon ik echt niet zoveel lachen als ik nu doe... en dat allemaal door jou, nu moet je dat zelf nog even zien, stuur jezelf een lief berichtje en lees die dan na een week, je zou je beter voelen.. echt waar :]
Ik houd van je mop, werkelijk. Onze vriendschap is een diamant, natuurlijk wel een paars en groene diamant ^^ onverwoestbaar en mooi... het is blijvend.
Dikke kus je Best Friend Forever, Renee.
je kan je niet sterk houden voor iedereen, dan klap je op een gegeven moment in. Probeer je hart te luchten, schrijf een dagboek, of misschien op de pc of op Q, maar blijf hier niet mee zitten. Anders klap je dadelijk echt in.
1 decennium geledenheel veel suc10(flower)
Je hoeft niet nasr iedereen te lachen, bij sommige mensen mag je jouw masker afzetten.
1 decennium geleden