Foto bij Love #Twenty-Five

Wat is er puddinkje? ^^

Ik had het ijskoud. Dat was het eerste wat in me opkwam. Ik draaide me om, waardoor ik viel. Ik maakte een piepend geluidje toen ik op mijn zij viel. Het eten van gisteren kwam omhoog, waardoor ik gelijk opsprong en naar de wc rende. Ik kon net op tijd de pot halen, toen alles eruit vloog.
"Oh, god" hoorde ik de stem van Niall zeggen. Niet veel later voelde ik een hand die langzaam over mijn rug wreef. Ik verbaasde me over de hoeveelheid dat in mijn maag zat. Ik liet me zijwaarts tegen de koude muur vallen, en voelde de tranen opkomen. Alles deed pijn en ik had het ijskoud. Mijn lichaam trilde ook helemaal, en ik voelde de tranen die over mijn wangen heen stroomden. Ik hoorde hoe Niall de wc doorspoelde, voordat ik zijn armen onder mijn knieholtes en rug voelde. Ik werd misselijk van de schommelende beweging die Niall onbewust maakte tijdens het lopen. Ik werd op de bank gelegd, waar ik blijkbaar zonet ook oplag. Ik krulde mezelf helemaal op, terwijl Niall voorzichtig een deken over me heen legde. Hij ging door zijn knieën waardoor hij me nu recht aan kon kijken.
"Gaat het, Jus?" vroeg hij met een bezorgde ondertoon in zijn stem. Ik had het nog steeds koud, en ik schudde mijn hoofd.
"Ik heb het koud" mompelde ik zacht, waardoor Niall meteen opstond en ergens heenliep. Niet veel later kwam hij terug met nog een dikke deken en legde die ook over me heen. Het leek niet te helpen, want mijn hele lichaam trilde en ik had het nog ijskoud.
"Zo goed?" vroeg Niall nu, en ik schudde mijn hoog terwijl de tranen alsnog onophoudelijk over mijn wangen heen stroomde.
"Ik heb niet meer dekens" mompelde hij, naar zichzelf gericht. Zijn ogen begonnen uit het niks te blinken, voordat hij opstond en de dekens van mijn lichaam verdwenen. Ik maakte een protesterend geluidje, waarnaar Niall zich onder me door wurmde en de dekens over ons beide heen legde. Ik draaide me op mijn buik, zodat ik op mijn buik op Niall's borst lag. Ik legde mijn oor op zijn hart, terwijl hij zijn armen om me heensloeg. Gelijk werd het al een stuk warmer en ik zuchtte tevreden. Ik was doodmoe, en sloot mijn ogen toen Niall met zijn hand door mijn haar heenging. Al gauw was ik ver weg te vinden, in een droomloze, diepe slaap.

Reageer (3)

  • Appelpudding

    oh niets.. ik dacht gewoon WAAROM JUSSIE WAAROM?
    kortom dat hij dood was...
    JIALL FOREVER ;D

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Liiief. <3

    1 decennium geleden
  • Niallerx3

    ahh, me loves nialler ;D
    snel verder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen