Vanuit Marjon

Het is bijna kerst en me kamer is al helemaal versiert, hij hangt nu vol met mainstreet posters en kerst spullen. Het is al 9 uur en ik luister stop the time terwijll ik zit te msnen met me vriendinnen die ik heb leren kennen door mainstreet. We praten altijd wel met elkaar over mainstreet en voor al over Daan. Daan woont bij Cindy en mij in het dorp maar waar weten we niet. Cindy woont in de buurt bij mij en ik spreek samen met haar af om 12 uur in het dorp. Ze vind het goed dus ga ik snel douchen. Onder de douche zing ik heel hard stop the time mee. Als ik klaar ben met douchen ga ik me aankleden en me klaar maken om naar het dorp te gaan. Ik eet nog snel wat en zeg mijn moeder gedag “waar ga je heen?” “Naar het dorp, ik heb afgesproken daar met Cindy” “Oke meid veel plezier”. Het is al kwart voor 12 ik pak me fiets en fiets naar het dorp. Ik ga bij de bakker Bart staan. Als ik er sta zie ik een kleine jongen die op Rein lijkt lopen. Maar ik denk: dat kan hem toch niet zij? hij woont in Waarle, maar hij loopt voor me langs en zegt: heey en geeft me een knipoog. Opeens krijg ik een smsje van Cindy ze vraagt waar ik sta. Ik sms haar terug ik sta bij de bakker Bart. een paar minuten later zie ik een meisje naar me toe komen fietsen ik denk: volgens mij is dat Cindy en ja inderdaad is het haar. Ze stapt af en stelt haar voor ik heet Cindy en jij? ik: “ik heet Marjon kom gaan we even zitten”. Ze komt bij me zitten en we praten even.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen