Foto bij • one

Alisson and Emily.

"Hurry hurry Emily!" schreeuwt Alisson vanuit de voortuin. "We moeten echt gaan, anders missen we dadelijk het vliegtuig nog" "JAJA, i'm coming!" Roept Emily terwijl ze door de voordeur stormt. Snel stappen ze samen in de taxi en zwaaien nog even naar hun ouders tot ze uiteindelijk niet meer te zien zijn. Emily en Alisson hebben er beide ontzettend veel zin in, dat is wel te merken. Stuiterend zitten ze in de auto "Wij gaan naar Los angeles, lalalalaa" zingen ze de hele reis richting het vliegveld. Na zo'n halfuurtje in de auto hebben gezeten zijn ze dan eindelijk bij het vliegveld en kunnen ze al vrij meteen door. Alles goedgekeurd en wel zitten ze ruim een uur later in het vliegtuig, klaar om te vertrekken naar Amerika. Ze zijn op alles voorbereid, omdat ze wisten dat het een lange reis zou worden. Met tijdschriften, boeken en volop muziek op hun iPod's zitten ze te wachten tot het vliegtuig dan eindelijk opstijgt. Over zo'n 9 uur zijn ze dan echt in Amerika, gewoon een droom voor hen beide die uitkomt. Al jaren waren ze van plan om samen een keer naar Amerika te gaan, dat moet je gewoon mee hebben gemaakt. Maar hun ouders vonden hun altijd te jong, nu zijn ze 16 en 17 en mogen ze dan eindelijk alleen naar Amerika voor maar liefst 3 weken. Vol spanning zitten ze nog steeds te wachten en als dan eindelijk het vliegtuig opstijgt, gillen ze het bijna uit van plezier!

Reageer (1)

  • EmptySoul

    Leeeeuk! Verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen