Vanuit Cindy

Het is bijna kerst, de sfeer hangt er bij ons al goed in, ik zit achter de computer te msnen met twee vriendinnen die ik via twitter ken. Onze gesprekken gaan meestal over mainstreet en natuurlijk zeg ik dat Daan bij ons in het dorp woont maar dat ik niet weet waar. Ik zie dat Marjon iets tegen mij zegt en klik msn aan, ze vraagt of ik zin heb of ik zin heb om iets af te spreken, dat wil ik wel. We spreken om 12 uur af in het dorp, ik loop naar beneden, pak een appel en stap op de fiets – dan nu maar even naar Mabel – Mabel hinnikt als ik aan kom lopen, naast Mabel staat Shariff ik loop naar de voerkamer en geef Mabel eten en ga naar de kantine. Het is nog rustig in de kantine maar ineens zie ik een blonde jongen voorbij flitsen,even denk ik dat het Daan Zwierink is maar hij heeft toch geen paard – ik zal het wel verkeerd gezien hebben – Als ik mijn drinken op heb pak ik mijn borstels en loop naar Mabel, als ik haar hoeven uitkrab hoor ik twee jongentjes voor de stallen rennen en schreeuwen. Ik loop er naar toe en vraag of ze hier alleen zijn, de kleinste zegt; Nee, met onze broer maar die is even rijden, - had ik het dan toch goed gezien? – “oké, willen jullie in ieder geval wel rustig doen bij de paarden?” En ik loop weer de stal in, Mabel vindt het maar niks die drukte voor haar stal, ik zadel haar op en ga even in de binnenbak rijden en daarna fiets ik meteen naar dorp. Als ik in dorp aankom is het rustig, ik heb Marjon’s nummer dus sms ik even waar ze staat, binnen een paar minuten heb ik al iets terug. Ze staat bij de Bakker Bart, bij de Bakker Bart zie ik een meisje met haar mobiel voor de Bakker Bart zitten en gok dat het Marjon is, als ik vraag hoe ze heet zegt ze “Marjon” “ik ben Cindy.”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen