Het is 5 uur in de nacht WTF waarom ben ik wakker? Telkens die stomme nachtmerries!!! Ik kan er niet meer tegen. Mjaa zal maar weer verder slapen. Net wanneer ik wil gaan slapen kijk ik op mijn telefoon,tijd voor een nieuwe!! Dus ik keek op mijn telefoon want ik kon toch niet slapen. Kei veel tweets,whapps. Van sibel, en amal. Zara heeft iets raars getweet. Ik ga maar weer slapen.
Het is half7 mijn wekker ging. Ik heb maar 2 uur geslapen!!! Ik zie er niet uit!!! Ik ga snel naar de badkamer en doe wat ik moet doen. Als ik eindelijk klaar ben kleed ik me aan. Pak mijn tas in doe mijn Make up kam mijn haar. Geen zin om met te fiets te gaan ga mar weer eens met de bus. Nee hè de bus is al vertrokken!! Ik wacht tot de andere komt,maar dan komt Amal aan gefietst ze zegt kom bij me achterop. Ik doe het en we fietsen samen naar school,nou zij dan want ik zit achterop. Eindelijk daar zijn we dan. We gaan naar onze kluisjes en zien zara en sibel al staan. Ik gooi mijn boeken erin en we lopen naar het klas lokaal nee hè we hebben dat stomme vak wiskunde, ik haat het snap er geen bal van!!!!!! Ik ben zo moe en zonder dat ik het weet heb ik bijna de hele les geslapen,totdat de meester wat vroeg en zara gaf me een schop en zei het antwoord. De meester maakte een 'grappige' opmerking; als je voortaan over wiskunde droomt snap je het beter en begon heel hard te lachen. FAAL niemand lacht behalve hij met zijn idiote grapjes. Echt iets voor zo'n oud sulletje. YESS de bel ik ren het klaslokaal uit en ren naar mijn kluisje, hè wacht eens wat is dit? Er valt een blaadje uit er staat; beste Kelly, zou jij mee willen doen aan onze actie voor een goed doel? We hopen het, je kan winnen. De prijs is een verassing Mvg, blablabla ik kon de naam niet eens lezen dus vandaar dat blablabla gedoe. Ik liet het aan de rest zien hun hadden het ook dus we besloten mee te doen en ons op te geven als groepje. Onze actie is een sponsorloop. Toen kregen we te horen dat er ook een jongensgroepje mee deed. We waren wel nieuwsgierig of ze knap waren. Eindelijk nog iets goeds na deze stomme dag.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen