Hoofdstuk 2
Ook bedank voor jullie reacties,die motiveren me echt,en ik ben blij dat jullie het eerste hoofdstuk al goed vonden.
Haha die foto ; true story
Was die One Direction dan echt zo bekend dat Anke er zo hysterisch over moest doen?
Ik kende ze in ieder geval niet,maar blijkbaar was dat abnormaal als ik Anke zo bezig hoorde.
Ik besloot om ze maar eens op te zoeken op google.
Ik klikte internet open,ging naar google en typte 'One Direction' in de balk.
Er kwamen duizenden resultaten.
Ok,blijkbaar waren ze toch wel bekender dan ik dacht.
Ik keek naar een paar foto's.
5 jongens:1 met blond haar,1 met een bos krullend haar,1 met bruin haar dat een beetje naar boven stond,1 met een zwarte kuif,met een blond stuk in en 1 met kort afgeschoren bruin haar.
Nu snapte ik waarom Anke er zo hyperactief over deed,die jongens mochten er wel zijn.
Niet echt mijn type,maar ja,als Anke ze goed vond,moest zij dat weten.
Ik zette ook wat van hun liedjes op.Ok,hun liedjes waren ook niet slecht.
Maar dat neemt allemaal niet weg dat ik nog steeds geen zin had om morgen naar die domme signeersessie te gaan.
Ik wist nu wel een beetje wie ze waren,maar ik vond ze nog steeds niet goed.
En ik wist nu al zeker,dat als ze zo bekend waren,dat we daar minstens een halve dag in de rij zullen moeten staan,om ze amper 2 seconden te zien.
Pff,hoe meer ik er aan dacht,hoe minder zin ik er in had.
Hoe zinloos is dit?Je ziet ze 2 seconden,en je krijgt een krabbeltje.
Wooow,dat gaat je leven echt veranderen.
Pfff..Waarom heb ik toch toegegeven...Ik had er echt geen zin in.
De volgende dag
Ik werd wakker.
Maar,niet zomaar,ik werd wakker van de deurbel.
Wat?Wie komt er nu aanbellen?Kunnen ze me niet gewoon gerust laten op zondagochtend?
"Mama?!Doe jij eens open?"Riep ik geïrriteerd.
Maar toen realiseerde ik me dat ik alleen thuis was.
Mijn ouders waren een weekje op vakantie naar de Ardennen.
Lekker gezellig...Ja toch niet voor mij,ik zat hier nu een week alleen.
De deurbel ging weer.
"Jahaa,ik kom al!"
Ik strompelde de trap af,en deed de deur open.
Daar stond Anke.Ze keek me verbaasd aan.
"Waarom ben jij nog in je pyjama?"Vroeg ze verwonderd.
"Gewoon,omdat je me net wakker hebt gemaakt."Antwoordde ik nors.
"Maar het is 9 uur!"Zei ze.
"En dan?Mag ik al niet meer uitslapen in het weekend?"Zei ik weer.
"Jawel,maar ik zei toch dat ik je om 9 uur kwam halen om naar One Direction te gaan!"Zei ze ongeduldig.
"Shit!Dat ben ik echt rats vergeten,maar als we daar nu een uurtje later aankomen,dat is toch niet zo erg?"Zei ik voorzichtig.
"Jawel,door jou zullen we nu veel langer moeten wachten."Zei Anke.
"Sorry."Zei ik nors.
"Al goed,ga je maar omkleden nu,ik wil niet nòg later aankomen."
"Ok."Zei ik."Maar even een vraagje,wat heb je in godsnaam aan?"Vroeg ik verbaasd.
Ze had een t-shirt aan met in grote letters:'I love 1D',ze had een ketting aan waar op stond:'Directioner',wat dat betekende wist ik ook niet.
En dan haar gezicht.Op haar wangen stonden twee hartjes waar 1D ingeschreven was.
"Gewoon,zo zien de jongens dat ik een grote fan ben."Zei ze trots.
"Ok..."Zei ik aarzelend,maar ik ging er niet verder op in.
Ik ging naar de badkamer en kleedde me om.
Toen ik klaar was,werd het tijd om te vertrekken.
______________________________________________________________________________________________________________________
Zo dat was het stukje voor vandaag.
Kudo's en reacties zijn altijd welkom
Kusjes
MissMalikXx
Reageer (2)
Hhaha I like It <3
1 decennium geledeni like it haha ik mag dat meisje wel x
1 decennium geleden