Meet Alisson and Emily


Naam: Emily Smith
Leeftijd: 17
Karakter: Emily is een verlegen, rustig meisje. Ze vindt het erg moeilijk om haar mening te geven en voor zichzelf op te komen, ze laat daarom ook snel over zich heen lopen. Ze is wel altijd aardig tegen iedereen en probeert iedereen te vriend te houden, ook al is dit soms nog erg moeilijk. Gelukkig mag iedereen Emily omdat ze als ze je eenmaal kent een erg spontaan en behulpzaam meisje is die altijd voor haar vrienden klaar staat.



Naam: Alisson Montgomery
Leeftijd: 16
Karakter: Alisson is een wat drukker en stoerder meisje dan Emily. Ze zijn dan wel beste vriendinnen, maar ze zijn echt heel verschillend. Alisson zegt alles wat ze denkt en geeft niets om de meningen van ander. Ze laat van zich horen en laat vooral niet over haar heen lopen. Maar omdat ze weet dat Emily zo totaal niet is, voelt ze zichzelf erg verantwoordelijk voor Emily. Ze wil Emily beschermen, al gaat dit soms wel ten korte van zichzelf. Ze is ook, net als Emily, erg spontaan en behulpzaam, maar als ze je niet mag kun je maar beter uit haar buurt blijven..

Reageer (1)

  • hiitsfeb

    Goede Proloog, je afbeelding werkt wel niet (bij mij) van Alisson. Maar goed geschreven. :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen