Hoofdstuk 26 nils kaller
Ik liep samen met Iris naar het zwembad toe, we zouden even samen s avonds lekker gaan zwemmen. We liepen naar buiten en legden onze handdoeken neer. Wat een ruzie zeg binnen in de groeps zei Iris. Nils: ja echt wel. Maar tussen Owen en Eline is al weer goed. En ik ben echt blij dat ik geen ruziënd jouw heb want dan zou ik stuk gaan, je bent zon leuk meid! Iris begint te bloosen en ze kust me voel op me lippen.. Ze trekt ze gauw van me af en kijkt naar beneden. Sorry dit had ik niet moeten doen zei ze gauw. Nils: lieverd kijk me eens aan, ze keek hem aan en nils begon verder te praten. Al vanaf de eerste keer dat ik je zg had ik al iets gevoelens voor je... En je bent echt een super mooi meisje, super lief meisje. En eigenlijk vond ik die kus helemaal niet erg. Iris rende naar mij toe en kuste me. Een lange kus had ons bij elkaar gebracht, twee zachte armen en lippen op elkaar... Het was perfect. Toen ze klaar waren zei ik tegen Iris: lieve live Iris wil je mijn vriendinnetje zijn? Iris: JAAAAAAAA ik knuffelde haar en eigenlijk hebben we op ons bedje gezeten en we zijn het water niet eens in geweest, het was daar gewoon rustig en mooi. Alles kwam boven water alle geheimen, en we hebben heel veel geknuffeld en gezoend.... Ik hou van jou zei Iris toen we naar binnen liepen. Ik fluisterde in haar oor ik ook van jou liefffie!!
Reageer (1)
Ahhh nog hoofdstukje pleasee
1 decennium geleden