Foto bij 18.

Joey, vond ik zelf best aardig enzo. Maar volgens mij mocht draco hem wel. Hmm ik zou er nog wel een nachtje overslapen.

Btw sorry dat ie zo kort is maa ik moet zo weg en Laura wou dat ik ging schrijven..

Volgende dag.

Ik was tot de conclusie gekomen dat Harry beter was. Want stel nou, dat ik Joey nou wel leuk ging vinden? Die kans was very klein maar het kon natuurlijk wel. Maar eerst naar de lessen. De tweede les hadden we toverdranken met griffoendor de perfecte kans om kennis te maken.

Toverdranken.

Bij toverdranken moest ik op me vaste plaatst. Naast Draco. Dat stond Alura niet echt aan, en die zou daar eventjes verandering in gaan brengen. Alura liep dus naar Sneep. Naa lang gezeurd te hebben moest ik met haar van plek wisselen. Ookal vond ik het niet leuk. Het was beter voor mijn plannetje. Want ík zat nu naast Potter. Ik moet echt leren hem Harry te noemen. Toen we een opdracht kregen, deed ik net alsof ik er niets van snapte. Draco wou me gaan helpen, maar Harry was hem voor. Keek Draco nou een beetje teleurgesteld, of lag het aan mij? Nadat Harry mij had geholpen met de toverdrank waar ik 'zogenaamd' niets van snapte. Was de les alweer afgelopen. Draco wou me aanspreken maar ik liep met een zelfvoldane glimlach weg, dit plannetje kon nog wel eens gaan lukken.

Reageer (3)

  • Duchesse

    oeh, jaloerse draco :9~

    snel verdr!!
    xx

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Meer
    (K)

    1 decennium geleden
  • Alura

    Door

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen