The punishment
Ik kijk om me heen, het enigste wat ik zie is dat een groepje van Raimon om iemand heen staat. Keeve loopt er heen om te kijken maar komt niet door het groepje heen. Ze loop kwaad naar me toe. ‘hmmpf, ze laten me niet eens kijken wat er is’ zegt ze chagrijnig. ‘blijf even bij de groep’ zeg ik en loop naar het groepje toe, ik wil weten wat er aan de hand is. ‘kom niet in de buurt jij’ schreeuwt Kevin. Yep die is weer eens boos. Ik negeer hem en loop langs hem heen. Ik zie dat er iemand op de grond ligt maar dat is alles wat ik kan zien. ‘is dat, die ene jongen’ zeg ik hard op. Ik schrik van de gedachten dat ik hem heb geraakt, het is bij ons nooit de bedoeling geweest om iemand pijn te doen, alleen Genimi dan maar ja, 2de rank hé?. Ik zoek naar Hiroto maar die is al weg, hij probeert zich zeker nog te verdedigen bij vader, als je iemand blesseert heb je het zwaar te verduren. Nu krijg ik zeker weer de schuld van alles! Samen met Keeve ga ik terug. Wat zal er te wachten staan?
In de basis worden ik, Izuno en Hiroto geroepen. ‘daar zul je het hebben’ zegt Burn spottend, hij heeft er zeker al van gehoord. ‘houd je bek dicht Burn’ schreeuw ik. Burn is tot in alles in staat, maar zoiets als wat ik heb gedaan, zal hij nooit doen, het is dat ik de geheime kracht bij me heb, anders werd ik verbannen. Samen met Izuno en Hiroto loop ik door naar zijn kamer, ik zie de bui al hangen!
‘kom verder’ zegt Vader en kijkt ons een voor een aan, daar kan ik dus echt niet tegen! ‘waarom deden jullie dat schot’ ik wil net iets zeggen maar Hiroto praat er door heen. ‘het was niet mijn idee’ ‘het was het idee van Ulvida’ zegt hij erachter aan. Ik schrik van wat hij zei. Nou noemt hij zich een captain? ‘geef mij maar weer de schuld’ zeg ik verdedigend. ‘ze heeft gelijk hoor Hiroto’ ‘jij wil nooit in de problemen komen’ zeg Izuno. ‘van mijn vrienden moet ik het hebben’ zegt Hiroto zuchtend. Nu zitten de jongen te kibbelen. Als ze mijn naam roepen doe ik ook mee. ‘wat is er nou met mijn naam’ zeg ik verdedigend. ‘dat JIJ hier mee bent begonnen’ zegt Hiroto bijtend. ‘kappen nou’ zegt Vader. ‘Hiroto, jij bent de captain, jij hebt daar de verantwoordelijkheid voor’. Hier hou ik nou van, dat iemand anders het op z’n kop krijgt tenzij het mijn vrienden zijn dat is minder. ‘Izuno, jouw straf is dat je een halve maan niet met Genesis mag trainen’ je ziet hem balen maar zijn straf valt nog mee. ‘Hiroto, jouw straf hiervoor is dat je een halve maand de basis niet mag verlaten zonder mijn toestemming’. ‘natuurlijk, hij krijgt weer een kleinere straf terwijl hij de captain is’ ik schrik er van, ik wou het niet zeggen! Vader kijkt me vuil aan. ‘vindt je dat een kleine straf, dan krijg jij een kleinere straf’ zegt hij streng. Hiroto kijkt me gemeen aan. ‘Ulvida, jouw straf is dat je een hele maand niet met Keeve mag omgaan en een halve met de anderen’ ‘en dat vind jij een kleinere straf’ schreeuw ik bot. ‘het kan altijd nog ander half worden’ zegt hij kaatsend. ‘daar wordt je wel stil van hé Ulvida?’ zegt Hiroto. ‘waarom krijg ik de grote straf terwijl het Hiroto’s idee was. ‘na natuurlijk ben jij zijn lieveling, jij krijgt een mindere straf’ ‘waarom moet jij nou op dat kind lijken! Als jij er niet op leek was het nu allemaal gelijk iedereen een gelijke straf maar nee, jij moet weer een mindere straf krijgen’ schreeuw ik in zijn oren. Boos loop ik weg. ‘Ulvida! Nu wordt je straf verdubbeld naar 2 maanden zonder Keeve en een hele maand zonder de andere meiden’ zeg Vader streng. Ik smijt de deur dicht en loop naar buiten.
Reageer (3)
Die sukkel sprong er zelf voor
1 decennium geledenOMG!!!!!
1 decennium geledenSnel verder
IK kill die vader!
1 decennium geledenDie straf is niet eerlijk!
Snel verder please!!!