Rose and Seth, meet them.

Seth:


Rose:


Rose
Naam: Rose Jones
Leeftijd: 15 jaar.
Woonplaats: South Ville
Mythisch wezen: Vampier
Karakter: Rose is een spontaan meisje, en is ontzettend eigenwijs. Als iets haar niet bevalt zegt ze het gerust. Haar famillie betekend niks voor haar, ze is lange jaren mishandeld geweest. Rose is niet snel boos. Ze is ook niet de sterkste, allesbehalve dat zelfs. Ze is makkelijk bevloedbaar. Ze kan niet overweg met Weerwolven, ze ontwijkt ze dus ook. Rose staat erg op zichzelf gesteld en je moet echt je best doen om bij haar 'in te breken'
Seth

Naam: Seth Daniels
Leeftijd: 17 jaar
Woonplaats: Fells Cottage
Mythisch wezen: Weerwolf
Karakter: Seth is een rustige, altijd vriendelijke jongen. Hij staat open voor de meningen van andere en respecteerd ieder ander. Maar ze moeten niet bij zijn familie en vrienden in de buurt komen, want die betekenen heel veel voor hem. Wanneer iemand hen pijn doet, kan Seth erg woedend worden en kan hij deze niet altijd beheersen. In zijn weerwolfvel is hij daarom ook vaak heel anders dan als menselijke gedaante. Ook is Seth erg liefdevol en probeert hij het iedereen naar zijn zin te maken. Behalve vampieren, hier heeft hij een hekel aan, dit zijn zijn natuurlijke vijanden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen