38. Chloé || A night to remember pt. 3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Ik houd van dit verhaal!
1 decennium geledenAlleen naar dat plaatje zit ik al 5 minuten naar te staren, hahaha.
Ga please snel verder!!
xx
Addicted girl
Okay, alleen al met dat plaatje ben ik tevreden.
1 decennium geledenAls je dat niet goddelijk vindt, dan weet ik het ook niet meer.
Beautiful geschreven, like always.
Please let them be together! They're perfect.
Keep on doing what you do!
xx
O MY GOD IK STA IN DIT HOOFDSTUK!
1 decennium geledendenk ik, mijn naam iigMET OWEN! HIJ IS COOOOL!HIJ VIND HAAR ECHT LEUK! DOE NIET ZO DOM, CLOË (en Ninja
mijn kat, die loopt bij mij voor eten te klagen, maar het staat er al. Dom beest)En nu zit mijn haar voor mijn gezicht door die kat.
I love it, maar Cloë is wel echt dom om niet door te hebben dat hij haar echt leuk vind.
Raar kind.
oke.
1 decennium geledenZE MOETEN VERDORIE GAAN DATEN GODVERRRRRR. sorry ik vloek heel veel,
MAAR ZE MOETEN GEWOON GAAN DATEN IS HET NU ZO LASTIG NEE HOU JE KOP DAN BAM. sorry.
MAAR CHLOÉ GA NU TERUG NAAR DIE BANAAN EN GA MET HEM DATEN NU. oke klaar.
HEY LUKE MAAKT GEEN GRAPJES. STOMME DALLAS.
1 decennium geledenniet lief hoor.
MAAR CHLOÉ DON'T WALK AWAAYYY. KISS HIM NOW.
HE LOVES YOU TOOOO YAYAY.
Okay I love this Demi <3
love you xoxo