O14
Ik draai me naar Madison en kijk haar aan. Ze is best knap met haar bruine lange haren, groenblauwe ogen. Ik denk dat ik haar leuk vind..
Ze kijkt me aan en glimlacht. "Louis, wat is er?" zegt ze dan. Ik zit weer te staren. "Niks hoor.." ik doe mijn zonnebril af. "Het is echt hoog, we zitten nog niet eens bovenin!" Ik glimlach naar haar. Het reuzenrad stopt. "Ja he, je kunt het hele kermis zien."
Stilte. Ongemakkelijke stilte.. "Weetje wat grappig is?" ik vul de stilte op en Madison kijkt me vragend aan. "Naar beneden spugen." Lach ik. "Gatver, Louis!" Madison lacht ook. Ze draait zich om en spuugt naar beneden. Ik schuif dichter naar haar toe om het te zien en samen leunen we uit het bankje. We lachen om een gillende vrouw. Madison draait haar hoofd en kijkt me aan. Als ik het merk kijk ik terug.
Bam, daar issie weer. Oogcontact. Ik weet niet wat ik moet doen, blijven kijken of wegkijken?
"Madison?" "Louis.." ik kijk naar mijn voeten, dan besef ik dat ik nogsteeds tegen haar aanzit van het naar beneden kijken.
Het reuzenrad draait weer verder en we zitten nu op het hoogste punt. Madison kijkt me vragend aan. "Ik.. ik.." moet ik het zeggen? "Wat is er toch?" vraagt ze. "Ik denk dat ik je leuk vind.." zeg ik zacht. Ik kijk naar mijn voeten en wacht op antwoord.
Haha, spannend he? Najaa..
Ik heb twee ideeen voor een nieuwe story. Voor eentje word al een trailer gemaakt.
Beide weer one direction storys!
Maar goed,
Bij vijf reacties ga ik verder! X
Reageer (5)
Haha naar beneden spugen zou ik ook doenxD
1 decennium geledenDat is wel goor, hoor dat naar beneden spugen.
1 decennium geledenOhh, nu moet je verder! Omg, waarom altijd op zo'n momenten stoppen, haha ): xoxo
1 decennium geledenWil je me waarschuwen voor die twee nieuwe?
1 decennium geledenWhaaaaa verder!!
1 decennium geledenX