Hoofdstuk 26
Haha. Mijn broertje geloofd er nog in dus mag ik gewoon mijn schoen zetten!
'S avonds zaten de jongens en Laure aan tafel. Ik stond in de keuken te koken. Niall kwam de keuken in lopen. "Het ruikt lekker lieverd." Hij kwam achter me staan en sloeg 2 armen om me heen. Ik draaide me om en maakte me los. "Bedankt, en nu ga jij de keuken uit want anders krijg je geen eten." Hij wist niet hoe snel hij de keuken uit moest zijn. Ik grinnikte en draaide me weer om. De schnitzels waren bijna klaar. Ook de champignonsaus was bijna klaar. Dit was een Duits gerecht dus zouden ze het denk ik niet kennen. Ik legde de schnitzels op een bord, en deed daar de saus overheen. Ook legde ik de frietjes op het bord. Voor Louis deed ik er nog warme worteltjes bij. De salade nam ik mee. Ik pakte 4 borden en liep naar de eetkamer. Ik zette het neer. Daarna liep ik terug en pakte ik de rest van de borden. Drinken hadden ze al gekregen. Ik liep weer naar de woonkamer en ging zelf ook zitten. "Dit is echt lekker ams!" Zei Zayn de andere knikte. Ik keek ze dankbaar aan. "Ik wist niet dat jij zo goed kon koken! Je mag het best vaker doen!" Zei ook Louis enthousiast. Ik grinnikte "Ik wil het best vaker doen hoor!" Daarna stopte ik een stukje schnitzel in mijn mond. De rest zat ook rustig te eten. Ik was blij dat ik hun had leren kennen. Mijn allerbeste vrienden in 1 huis. Wat wil ik nog meer?
Reageer (1)
Laure die op Liam mag slageeeeeeee! hahaha sorry dat ik zo zaaag ma et zouuu zoooo leuk zijn! nhee hoor maar moooi geschreeveeeeeeeeeee! snel verdeeer?
1 decennium geleden