Foto bij Hoofdstuk 1 - The Concert

Abonneer alsjeblieft?:) Tips, vragen of ideeën? Laat een berichtje achter!

JUSTIN'S P.O.V.

'Nog drie minuten!' Ik doe mijn microfoontje goed en glimlach breed. Een beter gevoel dan een uitverkocht concert bestaat niet. Het iee dat er duizende mensen op je staan te wachten, is geweldig. Ik ga klaar staan wn glimlach even naar m'n moeder, die haar duimen opsteekt en aan de rand van het podium gaat zitten. Ik sluit mijn ogen even en doe mijn oortjes in. 'Iedereen klaar?' Ik haal diep adem en ren het podium op als ik de muziek van 'Baby' hoor beginnen. Ik kijk even naar het publiek en begin te zingen, terwijl ik ondertussen ook meedans.


KELSIE'S P.O.V.

Glimlachend laat ik onze kaartjes zien en kijk naar de grote, breede man die controleerd of ze echt zijn. Als je het aan mij vraagt, duurt het te lang. Straks zijn ze toch nep? Of willen ze onze tassen zien? Zenuwachtig bijt ik op mijn en kijk naar mijn vriendin naast me, Chelsea. Mijn beste vriendin eigenlijk, sinds groep 3 al. 'Jullie kunnen naar binnen.' Ik zucht opgelucht en trek Chelsea mee naar binnen. Ik kijk even op de bordjes. 'De trap op en naar links,' knik ik. 'Oké, Lets go.' Ik glimlach breed en loop met Chelsea mee naar onze plaatsen.

'Dit is geweldig!' schreeuw ik boven de muziek uit en kijk vrolijk naar Chelsea, die heftig knikt en ondertussen keihard meezingt. Ik haal een hand door mijn haren en begin weer te springen. Ik zou al blij zijn met kaartjes achteraan, maar 3e rij? Wauw, geweldig. Ik begin te gillen als ik het deuntje van 'Boyfriend' hoor en volg Chelsea's voorbeeld; ik begin luidkeels mee te zingen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen