* O11 * I lost faith, faith in love
“Hi Maya, wat doet deze knappe jongen bij een lelijk kind als jou?” Was het eindelijk weekend en dacht ik op zijn minst twee dagen Courtney vrij te zijn kom ik haar hier tegen. “Ook leuk jou ook weer te zien Courtney. Wij moeten er weer vandoor. Dag.” zei ik vol irritatie. Zonder acht op mij te slaan vleide Courtney zich tegen Liam aan en zo te zien vond Liam het geen enkel probleem en werd er een tijdje heen en weer geflirt. Aangezien ik geen speld tussen de twee kon krijgen ben ik maar weggegaan. Ik besloot om mezelf maar eens flink te verwennen en ben zo bij Joey’s Ice Paradise belandt. Hier wordt het heerlijkste ijs geserveerd. “Goedemiddag schoonheid, kan ik je helpen?” “Uhm, doe mij maar een bolletje chocolade ijs en een bolletje stracciatella.” zei ik, de jongen zijn flirtpoging negerend. Soms vraag ik me af waarom ik nog op flirtpogingen in zou gaan. Vaak genoeg heb ik geflirt met jongens en eenmaal als ik dacht dat het wat zou worden, zette ze me voor schut omdat ik kaal ben. Dit heb ik om precies te zijn twee keer meegemaakt en om heel eerlijk te zijn heb ik de hoop voor liefde opgegeven. Het is niet zo dat ik niet geloof in de liefde, het is meer dat ik geloof dat liefde niet voor mij is bestemd.
Ik weet dat het lang geleden is dat ik heb geschreven aan dit verhaal. Ik ben van plan om minstens 1 keer per week een hoofdstuk te schrijven. Deze zullen niet zo lang zijn aangezien ik het ook druk heb met school en werk. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben en een lieve reactie achterlaten, want dat stimuleert mij echt om te schrijven. Dikke kus
Reageer (1)
wat leuk dat je weer aan het schrijven bent !
1 decennium geledentopstory trouwens en natuurlijk kudo haha