034
Over een week gingen we op tour in Amerika. Het liefste nam ik Melayn mee, maar ik wist dat het niet kan. Omdat ze het druk heeft met school. Dus ik was van plan om nog iets teregelen. ik weet van me zelf dat ik slecht ben in dit soort dingen dus liep ik naar louis toe. Ik belde aan.. Maar naar 10 Minuten deed die de deur nog niet open, dus pakte ik mn mobiel uit mn zak en belde hem op. Jaa tuurlijk. Louis was weer is een het winkelen. Why he always doing that. Zei ik terwel ik nog voor de deur stond. Ik keek bij mn contact personen. en zag harry staan dus besloot ik om hem tebellen. Hij was thuis samen met taylor. Dus liep ik daar heen. Toen ik er was belde Melayn naar Taylor of ze wist waar ik was. Ik keek Taylor angstig aan omdat niemand mocht weten wat ik van plan was. Taylor keek naar harry stond op en zei "uhmm Neeeneee." ze hing snel op en zei toen " waarom is het zo moeilijk omtegen mensen te liegen waar je van houd?" en ze polofte weer op de bank. Ik begon telachen en keek toen weer naar harry die taylor een kus op haar wang gaf. "Zal melayn dit leuk vinden?" vroeg ik aan harry. Waarop harry antwoorden "Volgends mij kun je dat beter aan Taylor vragen, You know there friendss.." Ik keek taylor aan met vragen de ogen tot ze zei: "Jaa,Dat weet ik wel zekker."
Reageer (3)
GA EENS VEDER JIJ IK WIL WETEN WAT IK HEB GEKREGEN WHAHAH
1 decennium geledenhahaha me 2
1 decennium geledenNu heb je me dus nieuwsgierig ahahah
1 decennium geleden