Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 21

* *Jij* en Joyce (je moet de tiara er maar bijdenken) *


“Owh uhm ja is goed”, hij neemt je hand vast en wil met je weglopen. Je draait je om naar Fernando “Ik zie je zo weer” en je glimlacht naar hem.

Cristiano’s pov…
Je was met een paar teamgenoten aan het praten, wanneer je opschrikt dat ze ‘Fernando’ roept, maar je bent nog veel meer verbaad wanneer je hem haar ‘Darling’ hoort noemen, je kijkt naar je teamgenoten en ziet dat ze ook verbaasd kijken. Je voelt een steek van woede opkomen, dit hoort hij helemaal niet te zeggen, ik ben haar vriend! Je kijkt Kaka aan “Ben zo terug” en je loopt richting haar en Fernando “Uhm schat, zou ik je even mogen spreken?”, zeg je . Ze zegt dat het goed is, je neemt haar hand vast en wil met haar weglopen, je wil hem nog geen één blik gunnen.

Fernando’s pov…
Jullie laten elkaar weer los en daar staat Ronaldo al, hij vraagt of hij haar even mag spreken, hij neemt haar hand vast en wil meteen doorgaan, hij gunt je nog geen blik, de arrogante kwal! Ze kijkt nog eens om “Ik zie je zo weer” en ze glimlacht. Je probeert terug te lachen, maar dat lukt je moeilijk met de woede die je vanbinnen voelt. Je kon hem iets aandoen! Jullie hebben elkaar al lang niet meer gezien en net als jullie weer even bij elkaar zijn, komt hij haar al weghalen bij jou.

Jouw pov…
Je loopt Cristiano achterna en vraagt je af wat er nu zo belangrijk is. Hij opent het schuifraam en gaat op de bank zitten, je gaat langs hem zitten en kijkt hem vragend aan. “Waarom noemt hij jou Darling?”. “Owh dat stelt niets voor…”. “Stelt niets voor?! Je weet niet hoe ik vanbinnen kook als ik hem dat tegen jou hoor zeggen, je bent mijn meisje, ik hoor zo’n dingen te zeggen, niemand anders!”. Je schrikt best van zijn reactie en je kan geen woord meer uitbrengen. Hij merkt het “Owh sorry schat, ik wou je niet schrik van me doen krijgen, ik ben ook helemaal niet kwaad op jou”. “Ik wou alleen maar zeggen dat…. Het niets voorstelt, hij zegt dal al heel lang, maar ik begrijp dat jij dit niet leuk vind en ik zal er met hem over praten”, ratel je vlug af voor hij je weer kwaad onderbreekt en je glimlacht. “Weet je, door die glimlach ben ik van je gaan houden” en hij zoent jou.

“Owh doe maar rustig verder, ik moet gewoon even naar het toilet, maar ik ken hier de weg al dus”. Je moet lachen om Joyce “Sorry”, zeg je en zoent Cristiano terug. Even later lopen jullie hand in hand terug naar buiten. “Zo dus jij bent nu de prinses van de avond”, lacht Kaka, je steekt je tong uit naar hem. “Ze is toch de mooiste prinses hier vanavond” en Cristiano geeft jou een zoen op je voorhoofd. “Ah, slijmbal!”.

“Hij heeft hier teminste iemand bij zich staan om tegen te slijmen, jouw vriendin is er vanonder gemuisd en bij mijn vriendinnen gaan staan” en je grijnst naar Kaka. “Oke, daar kan ik nu niet tegen op” en hij lacht. “Ik ga even met Fernando praten, je weet wel”. “oke is goed” en Cristiano geeft jou een zoen.

Reageer (2)

  • Bumbleblee

    Leuk! :D

    snel verder, wil je me waarschuwen??

    kusje.

    1 decennium geleden
  • Madrid

    heel snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen