Foto bij 006

ja het is weer kort maar er komt er straks nog een met een Jochem pov.
I hope you like it

Hinne Winterwerp:


Eindelijk ik heb alle boodschappen die op het briefje staan. Ik doe al anderhalf jaar boodschappen voor Jayden maar nog steeds weet ik vaak niet waar wat ligt. Ik leg de tassen op de bijrijdersstoel neer en start de auto. Ik zing hard mee met die nieuwe maroon 5 plaat terwijl ik naar huis rij. Thuis aangekomen pak ik de tassen en stap ik de auto uit. Sara zal wel al weg zijn en jochem zal wel de x box aangezet hebben. En inderdaad wanneer ik de deur naar de woonkamer open zit Jochem fanatiek achter de x box fifa te spelen. ‘Hey jok’ Begroet ik hem. Ik krijg wat gemompel terug dat op hoi moet lijken maar Jochem heeft nu even alleen maar oog voor zijn fifa. Ik hang mijn jas aan de kapstok en loop door naar de keuken waar ik wat potjes voeding en melk neer zet. De luiers leg ik beneden aan de trap neer. Dan plof ik naast Jochem op de bank neer. Jochem zet zijn spel op pauze en kijkt me aan ‘alles gevonden broertje?’ Ik knik en kijk dan naar het scherm. ‘Volgens mij ben je het een beetje verleert broertje je staat achter met 5-2.’ Jochem kijkt me nep boos aan en geeft me dan een duw in mijn zij. ‘Kwestie van oefenen en dan kan ik het weer.’ ‘jaja jok dat zal wel. Maar vertel eens wat ga je nu doen? Kom je weer hier wonen en stop je met je baan als pizzabezorger en zoek je hier wat of ga je terug naar Dordrecht?’ ‘Ik weet niet zo leuk is Dordrecht niet ik ben het meisje van mijn dromen daar nog niet tegen gekomen en pizzabezorgen is ook niet alles. Misschien is het een idee om mijn huis daar te verkopen en hier een huis te zoeken.’ ‘Dat is een goed idee Jochem dan kun je vaker hier zijn we hebben nog veel tijd in te halen. Je kunt ook wel eens op Jayden passen als Sara en ik een avondje weg willen. Nu gaat ie best vaak naar mama en dat vindt ze helemaal niet erg maar het is belangrijk dat jullie ook een band krijgen.’ ‘Het beste zou zijn dat je nu naar dordrecht gaat je baan opzeggen en je huis te koop zetten.’ Jochem knikt en staat op. ‘Ik ga nu naar Dordrecht met de trein mijn rijbewijs mag ik morgen weer ophalen dus dan pak ik nu vast wat dingen in. Ik zorg dat ik daar nu alles ga regelen en dan ben ik morgenavond terug.’ Ik knik en sta ook op om Jochem in een knuffel te trekken. ‘Zal ik met je mee gaan Jochem’ ‘Nee hoeft niet jij leidt me alleen maar af van alles zonder jou gaat het een stuk sneller en een dag kun je toch nog wel zonder me?’ Ik begin te lachen en knik. Jochem pakt meteen zijn tas en loopt richting de deur. ‘Tot morgen broertje ik zal je vanavond nog even bellen.’ Met die woorden gooit Jochem de deur achter zich dicht.

Reageer (1)

  • AirJess

    awhawhawh <3

    ik vind het echt een super verhaal, nog steeds, super origineel ook <3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen