Foto bij Lieve Lezertjes.

Little Me.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Virtues

    Hey meid,

    Je hebt echt een geweldig verhaal geschreven, zelfs zo goed dat ik vind dat je het gewoon naar een uitgever moet sturen ofzo. Omdat het een fanfiction is, en die niet uitgegeven mogen worden, hoef je alleen even de namen te veranderen...
    laat het me alsjeblieft weten want ik zou met trots je eerste koper willen worden!

    9 jaar geleden
  • Cinta_

    Hey,
    Dit is een hele late reactie, maar tot mijn spijt ben ik pas net achter jouw prachtige verhaal gekomen. Ik huil nooit, maar dan ook echt nooit, bij een verhaal. Hier heb jij verandering in gebracht. Ik reageer meestal niet, maar dat maakt deze ene keer dan speciaal. Ik kan er nog steeds niet bij dat iemand zo goed kan schrijven, zo emotioneel en zo dat het me echt raakt.
    Het Is misschien een erg late reactie, maar ik hoop dat ik je hiermee laat weten dat je fantastisch schrijft en ik hoop dat je daar nooit mee zal stoppen.
    Nogmaals, ontzettend bedankt voor het plezier dat je me gegeven hebt door dit verhaal te schrijven.
    Xx Cinta

    9 jaar geleden
  • DancexJ

    Ik probeer nu serieus mijn tranen binnen te houden, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.. Dit verhaal is echt enorm mooi & inspirerend ! Geniet van het leven, het kan zo voorbij zijn. Dankjewel voor dit geweldig verhaal! <3

    1 decennium geleden
  • Damare

    Ik typ dit misschien 2 maanden te laat maar ik wil alsnog mijn mening geven omdat Ik vond een supermooi verhaal om te lezen. En ik leefde heel erg mee met Lilly en NIall.
    Wel vond ik dat het af en toe een klein (heel klein beetje hoor maar je wilde feedback) ongeloofwaardig was, dat vond ik bijvoorbeeld bij het einde.
    Danielle

    1 decennium geleden
  • kukeluusje

    - Wat ging er goed? alles het is echt geweldig geschreven en zo meeslepend
    - Wat kan ik verbeteren? niks please je schrijfstijl is zo geweldig
    - Korte mening over het verhaal kort in een woord emotioneel. Het is een geweldig verhaal realistische, emotioneel en toch vol liefde

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen