Foto bij Lieve Lezertjes.

Little Me.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • W00T

    - Wat ging er goed?
    - Wat kan ik verbeteren?
    - Korte mening over het verhaal.

    - Alles ging goed! Maar serieus; op de een of andere manier kan je heel veel emotie in je verhalen kwijt. En dat raakt ook mij. Je schrijft ook heel duidelijk en netjes. Ja, je schrijft gewoon boven de gemiddelde Fanfiction. 8'D

    - Hm, dan zou ik terug moeten lezen... En nu ben ik dit al aan het typen... En ik ben lui... Eahm... Ik kom hier misschien op terug? Nee, ik weet niks. Dus er zal waarschijnlijk niks zijn waar ik me aan heb geïrriteerd of iets.

    - Dit verhaal is mijn favoriete Fan-fiction op Quizlet, omdat je zo goed schrijft! Echt, ik heb me zo ingeleefd in dit verhaal. Alsof ik het allemaal weer beleefde, maar dan op een afstandje. Echt heel mooi. En het loopt misschien soms ook wel weer anders dan dat het in echt gaat, maar daar zijn verhalen voor, die lopen eenmaal anders dan in het echt. Prachtig verhaal echt waar! Stop zeker niet met schrijven!

    Veel liefde voor jou en je verhaal!

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Ik vond/vind het verhaal helemaal geweldig!!!
    Je hoeft niets te verbeteren!!!
    Echt.. Ik heb zoo vaak moeten huilen van dit verhaal!! Dat betekent dat het een supergoed verhaal is!!!
    X

    1 decennium geleden
  • jenfairytale

    hoihoi je verhaal was echt super en ontroerend
    ik heb hem met een link op mijn profiel gezet omdat ik hem zo goed vond
    x jenna

    1 decennium geleden
  • cecyll

    Nou iik.zet eigelijk bijna nooit reactir, maar omdat jij het bent

    Wat ging goed. Je had het echt heell goed beschreve wat kanker met je doet, (ik hb het zelf met familieleden meegemaakt.
    Wat er slecht ging? Dunnoo...
    Wat je kan verbeteren? Nou niet zoo heeeeeeeeeeel lang niet posten :p

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Eh, schat ik ben dan nog altijd pimpelpaars met een felgroen walvis-patroontje. Gewoon een kleine correctie.
    Wat ging Goed?
    Oh Girl, don't even get me started on that... Ten eerste jouw schrijfstijl, want alles was geloofwaardig en professioneel, het leest fijn en je personages! Goed uitgebouwd qua karakter en de daarop volgende handelingen, I love every single idiot! Nou zeg ik waarschijnlijk niets nieuws. (Trouwe fans worden afgezaagd =))
    Wat kan ik verbeteren?
    Oh, daar heb ik een punt! (Don't hide, I won't bite hard. Just a little.) Geloof in jezelf, want echt, je schrijft goed, anders zouden mensen het verhaal niet lezen (opgelet bij Nederlands over oorzaak-gevolg) En daarbij hoeft het niet perfect te zijn want -correct me if I'm wrong- Quizlet is om je te ontwikkelen, hoe meer je schrijft hoe beter je je bijv. kan inleven in een personage. Oefening baart kunst. Dus, de volgende keer geen 'dit is niet zo'n goed stukje' want dan bijt ik serieus... En alsjeblieft, maak je hoofdpersoon minder eigenwijs en eigengereid want dan lijken ze teveel op mij en tegelijkertijd erger ik me eraan dus dan raak ik in de war =)
    Korte mening over het verhaal.
    Tja, ik doe niet aan kort, maar ik doe mijn best... Mijn belangrijkste punt is dat ik het freakin' knap vind hoe je dit onderwerp neerzet, door de moeilijkheidsgraad, maar ook omdat er triljoen 'Quizlet-schrijvers' zijn die zich ook aan deze ziekte wagen en het veel minder indrukwekkend neerzetten dan jij. Want dat weet ik en dat weet jij, je kan niet tot aan de dag van je dood vrolijk rond blijven huppelen. Dat is wat ik bewonder, het is nog geloofwaardig ook. Wat ik ook awesome vind is die kleine toevoeging in het verhaal dat iedereen gelijk is, geen rijk en arm, dik en dun, oranje of paars. Only laundry should be distinguished by colour. (Vaag gevoel dat dat engels niet helemaal klopt =)) Big sister is watching you, want ja, ik ga je andere verhaal ook volgen. Not a stalker.
    *Wurgknuffel*

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen