Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 20
waarom moest zij er nu zo nodig over beginnen, als zij er niet had aangedacht, had hij misschien helemaal niet moeten komen, maar dan denk je aan *jij*, je zucht “Ja oke je hebt gelijk, maareh… zou jij hem dan niet willen vragen?”. “Owhja tuurlijk, ik zal dat wel regelen” en ze loopt vrolijk naar haar handdoek.
Vanavond is het jouw avond, je fietst met Joyce naar Cristiano’s huis, jullie zouden met jullie drie uitgaan om je verjaardag te vieren, of dat was toch wat jij dacht. Je vond het wel raar dat Fernando de hele dag nog niets van zich had laten horen, dat was niet zijn gewoonte, hij heeft nog nooit je verjaardag vergeten, je had hem nog gebeld of hij mee wou gaan vanavond, maar hij zei dat het niet ging met de voetbal, zou hij daarom kwaad zijn. Niets vermoedend bel je aan bij Cristiano. “Hey schat”, hij geeft je een zoen en doet je een blinddoek om. Hij leidt je naar zijn auto, hij en Joyce stappen ook in. “Ben je er klaar voor?”. “Ja hoor, maar waarom die blinddoek?”. “Je mag nog niet weten waar we uitgaan” en hij knipoogt naar Joyce, die moeite moet doen om haar lach in te houden. Jullie rijden een blok om en Cristiano rijd dan weer op zijn oprit, zodat je helemaal niets zou merken. Ze helpen jou uit de auto en leiden jou naar de tuin, wanneer Cristiano de blinddoek afdoet, ben je verbaasd.
Daar staan al je vrienden en familie in de tuin van Cristiano die helemaal versiert is. Je draait je om naar Cristiano en Joyce “Owh jullie twee!” en je omhelst hen. Cristiano geeft jou een kus op je hoofd en grijnst naar Joyce.
Wanneer je hen weer loslaat, zet Joyce een tiara op je hoofd, dan komen er allemaal vriendinnen op je afgelopen, om je te feliciteren.
Iedereen heeft je gefeliciteerd, je bent nu gezellig met je vriendinnen aan het praten, wanneer je plots precies Fernando zoekend ziet rondlopen, je twijfelt en kijkt nog eens goed. “Fernando!!!” “Darling!!!”, roepen jullie en lopen naar elkaar toe en pakken elkaar stevig vast. “Owh ik heb jou gemist”. “Ik jou ook” en jullie laten elkaar weer los. “Uhm schat, zou ik je even mogen spreken?”. “Owh uhm ja is goed”, hij neemt je hand vast en wil met je weglopen. Je draait je om naar Fernando “Ik zie je zo weer” en je glimlacht naar hem.
Reageer (1)
heel snel verder
1 decennium geleden