Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Tores } --> 19

Ze begint je vragen te stellen over jouw familie enzo en na een tijdje heb je zowat heel je leven in korte lijnen tegen haar verteld. Jij stelt haar ook vragen en ze legt ook veel uit haar leven uit, je merkt dat ze geen woord over haar vader zegt, je vind het best wel raar, maar gaat er haar toch maar geen vragen over stellen.

Een paar maanden verder, je had ondertussen een relatie met Cristiano, je voelt je er gelukkig bij, hoe ze tegen jou op school doen, kan je helemaal niet meer schelen, dat voelt elke avond lichter aan wanneer je bij Cristiano bent en je hebt natuurlijk Joyce nog die je altijd steunt. Je moeder was eerst niet zo blij met je relatie, ze vond het een groot leeftijdverschil en ze vertrouwde hem ook niet zo, maar nu begint ze haar erbij neer te leggen of dat hoop je toch. Het is nu woensdag, je moest niet naar school en je bent dan samen met Joyce en Cristiano naar het strand.

Je zit lachend naar Joyce en Cristiano te kijken. Joyce spoot daarnet zonnecrème op Cristiano, hij schrok ervan op en liep toen achter Joyce aan, ze kunnen wel best goed opschieten, daar ben je wel blij om, wat hou je toch van die twee. Je denkt terug aan de dag dat jij en Cristiano een stel werden. Cristiano probeerde hakkelend uit te leggen wat hij voor je voelde, je vond het zielig hoe hij daar zo gespannen zat en hielp hem door een kus op zijn mond te geven, hij lacher naar jou en zonder woorden hadden jullie het aan elkaar duidelijk gemaakt, vanaf dat moment zijn jullie bijna onafscheidelijk. “Hey waar denk je aan?” en hij geeft je een zoen op je wang. Je kijk hem aan “Aan die keer dat je me iets hakkelend probeerde duidelijk te maken “ en je grijnst. “Owh die” en hij kust jou. Joyce kucht “Er zijn hier nog mensen”. Je lacht “Ik moet jou eens een vriendje zoeken”. “Seg! En Joyce lacht ook. Dan lopen jullie lachend het water in. Cristiano schut lachend met zijn hoofd om jullie twee en loopt ook het water in.

Cristiano’s pov…
Wanneer jullie terug uit het water lopen houd Joyce je plots tegen. Je kijkt haar vragend aan. “Heb je eigenlijk Fernando ook al uitgenodigd voor overmorgen?”. Je zwijgt en kijkt naar je voeten. “Nee dus, je moet wel denken, dat zij het dan is die 18 wordt, het is haar feest dan en je weet net zo goed als mij dat hij haar allerbeste vriend is, die ze er dan absoluut wil bij hebben”. Je kijkt haar strak aan,

Reageer (2)

  • Lioness

    wat n foto :p

    1 decennium geleden
  • Madrid

    heel snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen