Things will never be the same again.... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 18
Cristiano. “Hey, kom binnen” en hij neemt je vest aan. “Je woont mooi”, zeg je wanneer jullie in de woonkamer zitten. “ Dank je” en hij glimlacht. “Het is lekker”. “Echt,”. “Ja vind het echt lekker”. “Owh fijn, het is een typisch Portugees gerecht”. “Owh” en je glimlacht naar hem. Na het eten wil jij hem helpen met afruimen. “Owhnee laat maar staan, ik doe het wel”. “Maar jij hebt al zoveel gedaan, ik help je wel”. Na het afruimen ga je vlug naar het toilet, wanneer je terug in de woonkamer komt, zie je allemaal kaarsjes staan. “Gezellig” en je lacht. Cristiano grijns “Dat was de bedoeling, ik heb Cruel Intensions insteken, is dat goed voor jou?” en hij laat het hoesje zien. Zonder veel te aarzelen zeg je dat het goed is en gaat langs hem op de bank zitten.
Cristiano’s pov…
Tijdens de film zit je haar geregeld aan te kijken. Ze is zo geweldig, je begint steeds meer gevoelens voor haar te krijgen, gewoon al als ze naar jou kijkt en glimlacht, krijg je het warm vanbinnen, maar goed dat Torres weer terug moest naar Engeland. Nu heb je meer kans om met haar af te spreken en wie weet… . Je kijkt haar nog eens aan en ziet dat ze ontroert is door het einde van de film, is best wel lief. “Was een mooie film” en ze kijkt jou aan. Jij ‘wordt wakker uit ge dagdroom’ “Ja was wel mooi”. Ze begint je vragen te stellen over jouw familie enzo en na een tijdje heb je zowat heel je leven in korte lijnen tegen haar verteld. Jij stelt haar ook vragen en ze legt ook veel uit haar leven uit, je merkt dat ze geen woord over haar vader zegt, je vind het best wel raar, maar gaat er haar toch maar geen vragen over stellen.
Reageer (1)
heel snel verder
1 decennium geleden