Foto bij 033

Haay guys,
Sorry dat ik al meer als een week niks meer heb gepost.
Maar ik heb het erg druk met school.
& volgende week pta week. Dus leren leren leren..
Vermoeiend. Maar speciaal voor jullie
hier een nieuw hoofdstukje.
Hope you like it. (:

Jelisa prov.

Ik schrok midden in de nacht wakker door een nacht merrie.. Toen ik mn ogen open deed zag ik dat niall angstig naar me keek, "wat is er?" vroeg niall aan me. ik slikte en zei dat ik een nacht merrie had.. Hij kwam dichter bij en pakte me vast. "Ik ben hier.. Niemand kan je iets doen.." ik ging op zn schouder liggen. en kon mn tranen niet in houden..

The next day.

Niall vond het zo erg voor me dat ik nu al 2weken op een rij nacht merrie's heb dat die een specialen date voor me had geregelt. Nja special.. haha. eerst gingen we naar een restaurant wat eten, Dan weer terug naar huis. And we gonna stay up al night. Zo dat ik vannacht niet iets ergs kon dromen. ik was benieuwt of het zou lukken dus deed ik maar met Niall mee. Ik trok een simpel jurkje uit de kast met ballarina's er onder, ik deed mn haar in een staart en was klaar om tegaan. ik liep naar beneden. Daar stond niall al. Hij pakte mn hand draaide me rond en zei "i will be a great night" en hij kuste me zacht op mn mond..

Reageer (3)

  • AgentNialler

    Omg... And once again, al een tijdje nachtmerries en ik zit mee een paardenstaart :O

    1 decennium geleden
  • CBS

    ik ben helderziend. Duhh, ahahaha neee... i don't know? Maybe? uh ik weet het echt niet...

    1 decennium geleden
  • AgentNialler

    NOUHOU!!! ik zit in de klas ja!! En heb tranen in me ogen, How do you know?! ik heb al 2 weken nachtmerrie's okay dat wist je maar hoe wist je van dat staartje :|
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen