O13
Ik kijk lachend naar de jongens de achter me staan. "Wiens idee was het?" vraag ik. Vier jongens wijzen naar Louis. "Vind je het leuk?" vraagt hij. Ik knik en omhels hem. Louis glimlacht. Omdat het al heel donker is kun je de lampjes aan het reuzenrad goed zien. Bijna alles is verlicht. Met z'n zessen lopen we naar de ingang en betaalt Liam de kaartjes. We lopen richting een achtbaan, die er nog best heftig uitziet voor een kermis. Het is best druk dus moeten we in de rij staan. Ik vraag me nogsteeds af waarom de jongens zonnebrillen dragen, het is donker! Na een paar minuten zijn wij aan de beurt. We kunnen met z'n drieën naast elkaar dus ik zit naast Harry en Niall. Hij gaat één keer over de kop en best snel. Ik en Niall gillen het hardst. Hij is helaas heel snel afgelopen. Na een uurtje hebben we alles gehad behalve het reuzenrad. Louis en ik halen suikerspin en de andere gaan ergens zitten. "Zes grote suikerspinnen alsjeblieft."zeg ik. De vrouw achter het apparaat geeft mij en Louis de zes suikerspinnen en we lopen naar de anderen. "Gaan we naar het reuzenrad? Daar in mag je ook eten!" Roept Niall vrolijk terwijl hij een hap neemt. "Okay!" roepen wij. We lopen lichting het reuzenrad. Hij is echt heel hoog. Gelukkig staat er maar een korte rij en zijn we snel aan de beurt. "Twee per keer." Zegt een man. "Oh. Wie gaat eerst?" Vraagt Liam. "Ik ga wel met Madison." zegt Louis. Ik glimlach en ga op het bankje ziten naast Louis. Daarna gaan ook Liam en Zayn, Niall en Harry de lucht in. Louis en ik zijn halverwege als ik hem aankijk. Louis zoekt naar de ander. "Hé, daar zijn Harry en Niall!"
Ik lach en kijk stiekem naar Louis. Hij heeft het niet door gelukkig. Mijn haren zijn weer naar achter gekamt, dat staat zo lief. Louis draait zich weer naar mij als hij naar Harry gezwaait heeft.
Sorry wee kort maar k moet weg :c
Reageer (3)
oh, snel verder! xoxo
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenSnel verder!<33
1 decennium geleden