Foto bij Chapter 058.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • MayCuteAngel

    I.Love.This.<333.
    Een gouden babydraak! Soowww cool! Welke kleur hebben haar ogen eigenlijk als ze een draak is? Bruin? En heb je misschien een plaatje ofsow van die Charlie? Heb Harry Potter niet gelezen, heb eigenlijk geen idee wie hij is.. (Charlie dus, ik weet wel wie Harry Potter is ;))
    Je schrijft echt supergoed.. Maarre, nog een vraagje? Is het niet handiger als Lexie (en alle andere faunaten) het niet weten als ze in een dier zijn veranderd? Ik bedoel, ik lees vaak boeken waarin mensen kunnen veranderen, alleen hebben ze op het moment dat ze een dier zijn daar geen besef van. Pas later, als ze weer terug veranderen weten ze alles dat ze hebben gezien nog. Omdat het anders te zwaar word voor je brein om alles te verwerken. Ik zou echt knallende koppijn krijgen van zo'n verandering, met alle nieuwe dingen die je ziet en andere manieren van bewegen, zien en horen. Owkay, het is maar een story, maar toch, je krijgt toch knallende koppijn??
    Laat ook maar, ik zit vast weer over niks te bazelen xD

    xxLoveYa

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    Ik heb het hele verhaal overnieuw gelezen omdat ik delen was vergeten (:
    Snel verder

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    Ik zeker niet! Hehe, Charlie is meteen verliefd op haar...xD Snel verder~~(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • D3M1

    Awesome:D:D:D:D:D ik hou van draken:D

    1 decennium geleden
  • Squib

    fout bonita105. Charlie is already mine!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen