Foto bij 015 Katie Jane Adams

Hoofdstuk 15 alweer! Kudo erop los, want bij 5 kudo's komen er vanmiddag nog 2 stukjes! Laat ook een reactie achter, dat vind ik leuk =) M'n Engels is trouwens heel slecht, sorry daar voor =')

Er klopt iemand op de deur, en de deur gaat open. Een man steekt zijn hoofd door de deuropening. “Guys, you have to end the Meet & Greet.” De jongens knikken, en de man loopt weer weg. “As you heard, we have to end the Meet & Greet. You’re very nice girls, and we’re happy we could talk to you.” zegt Liam. “I’m totally agree with Liam. Don’t forget to call me.” zegt Harry, en hij knipoogt naar mij. “Yeah, we have to go now. See you maybe an other time.” zeg ik, en ik sta op. Ik geef de jongens allemaal een knuffel, wat blijkbaar gebruikelijk is in Engeland, en Faye doet hetzelfde. “Bye, you’re not as stupid as we thought you were.” zeg ik nog snel, wat ik trouwens helemaal niet meen maarja. Ze zijn misschien niet zó arrogant, maar ook niet heel aardig. Gelukkig hoeven we alleen nog maar contact te hebben met Harry & Liam voor ons ‘spel’. Ik vind het eigenlijk wel goed bedacht van mezelf, zorgen dat er een jongen op je verliefd word, krijg een relatie, en word beroemd. Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik dit al veel eerder gedaan. We lopen het gebouw uit, en zodra we op straat staan kijk ik Faye aan. “We hebben gewoon Liam’s en Harry’s nummer! We gaan beroemd worden! En we hebben de handtekeningen!” zeg ik blij. “Yeah, we moeten wel pas morgen bellen, anders valt het zo op. Ik heb trouwens ook nog dat nummer van dat model.” zegt Faye. “Je kan gewoon kiezen tussen twee knappe jongens!” gil ik hard. Ik geef Faye snel een knuffel. “Zullen we maar naar het hotel terug gaan? We kunnen hier niet veel meer doen.” zeg ik. Faye knikt, en we lopen naar de bushalte. We wachten even tot de bus komt, en stappen dan in. We gaan bovenin zitten, en genieten van het uitzicht van Londen. Vele fans zullen jaloers op ons zijn, dat we die Meet & Greet hebben gehad. Ik ben ook benieuwd hoe Chloë reageert. Shit, ik had haar beloofd te bellen. “Faye, heb jij Chloë’s nummer? Ik zou d’r nog bellen.” Faye pakt haar mobiel, en kijkt even bij haar contacten. “Nee, sorry. Vertel alles maar als we terug zijn in Nederland.” Ik knik even, maar bedenk me dan wat. Als we beroemd willen worden, en de vriendinnetjes van Harry & Liam willen worden, moeten we wel wat langer blijven dan twee dagen. Zo snel lukt het ons nooit. “Faye, kunnen we misschien nog een week in Engeland blijven? Anders hebben we te weinig tijd voor ons plan.” zeg ik. “Ja, school kan wel wachten, en ik heb genoeg geld om dit hotel nog langer te huren volgens mij.” zegt ze. “Oké, dan verlengen we straks het verblijf even.” zeg ik. De bus stopt bij het hotel, en we lopen naar binnen. Ik loop naar de balie. “Hello, can I stay here a week longer? Room number 222.” zeg ik. “I’m sorry, you can only stay here a week longer in room 012. Is that a problem?” “No, room 012 is okay.” zeg ik. “Okay, tomorrow you can take the new key.” zegt de vrouw. Ik knik even, en loop dan weer terug naar Faye. “Het is geregeld! We moeten alleen wel naar een andere kamer, maar morgen pas.” We lopen terug naar onze hotelkamer, en ploffen op de bank neer. Dit was echt een van mijn geniaalste dagen uit m’n leven, ik heb gewoon een masterplan bedacht.

Reageer (3)

  • LauraAime1D

    Haha!! Zo'n goed idee!! xxx

    1 decennium geleden
  • Ilov1D

    Echt superleuk! Ga maar snel verder :)

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    Haha idd een masterplan!
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen