Hoofdstuk20 Eline Bloemendaal
Ik zat naast Owen in de eetzaal aka restaurant en tijdens het eten krijg ik steeds kusjes in mijn nek van wat ik mijn vriendje mag noemen. Owen dus! Fien zit voor me met aan de ene kant Daan en aan de andere kant Iris. Ze fluistert iets in het oor van Iris en ze lachen. Ik trek mijn wenkbrauwen op en probeer arrogant te kijken. "Jullie zijn schattig.", zegt Iris dan en ik zie ineens een blik van Nils jaloers naar ons komen en daarna gaat hij verder met zijn gesprek met Rein.
Ze hebben het over meisjes zo te horen en dan hoor ik iets wat ik geloof ik niet moest horen. Had Meriam ; Iris geslagen? Ik bestudeer Iris en dan valt een donkere plek rond haar oog me op. Ik sta op en rek me uit. "Iris , wil je mee. Ik moet naar de uhum.. behoeftesplek.", ze lacht en staat op om met me mee te lopen. We gaan het toilet binnen en ik stop met lopen. "Heeft Meriam dit gedaan?", vraag ik en wijs naar het oog van Iris. Ze kijkt even beangstigend en betrapt en knikt dan. "Ik weet ook niet waarom ze dat deed, ik liep perongeluk tegen haar aan en toen ik sorry wou zeggen , gelijk boem een klap.", zegt ze en ik knik. Ik maak mijn hand nat en doe het onder haar oog. Ze trekt haar gezicht pijnlijk, wat is er met Meriam aan de hand?
Er zijn nog geen reacties.