2) Home
Eindelijk aangekomen bij het grote verrote huis van de Addams familie. Het zag er gezellig uit zoals altijd, en Damon kon zich goed voorstellen waarom Gina hier altijd zo graag logeerde. Hij was als een huis voor haar, en hij snapte dat. Hij belde aan met Gina onder zijn arm. Ze was nog zwak en kon nog niet goed praten en lopen. Gelukkig had ze al wel wat bloed gehad, en hij hoopte dat ze daar snel van op zou knappen. Elena was er al vandoor gegaan: Stefan helpen. Achja aan haar had hij toch niks, en dat gezwijmel van z'n broer vond hij al helemaal belachelijk. Het was beter dat ze er nu niet bij waren. Thing opende de deur, en liet ze binnen. Het was grappig om te zien hoe zo'n klein iets heel slim kon zijn. Indrukwekkend. Wednesday was haar dagelijkse voodoo ritueel aan het doen, en Pugsley assissteerde haar. "Hey, zouden jullie me misschien kunnen helpen? Ze is nogal zwak" Beveelde Damon hun. "Gina!" Riepen de kinderen. Ze stonden op en hielpen haar naar de bank. Het was een mooie bank, oud maar toch mooi. Een van de mooiste meubel stukken in het huis vond Damon. Hij ging Gomez halen. Toen hij hem eindelijk had gevonden, in de kelder, snelden ze terug naar de kamer om Gina op te vangen. Toen Gomez haar zag riep hij meteen zijn vrouw. "Morticaaa!!" Een vrouw in een lange zwarte jurk kwam de kamer in gesnelt. "Wat is er liefje?" Vroeg ze vrolijk. "We hebben wat snot van Frankenstein nodig. Gina is een vampier" zei Gomez "Een vampier?" vroeg Mortica. Ze rende de kamer uit, over het kerkhof, naar het oude schuurtje achter in de tuin, ze hoopte dat Frankenstein daar te vinden was. Anders was het hopeloos en moest ze wat anders verzinnen. Frankenstein logeerde vaak in hun tuin omdat hij nergens anders heen kon omdat hij overal werd aangestaard omdat hij zo groot was. Maar het was te vergeefs, hij was er niet. Snel ging ze terug naar binnen. "Hij is er niet" Zei ze. "Hmm, dan gaat het dus langer duren dan verwacht" Zei Gomez. "Breng haar naar haar kamer, rusten is denk ik het enige wat nog werkt" Damon tilde haar op, en bracht haar naar boven. Ze was al in slaap gevallen in zijn armen en hij legde haar in bed. Omdat ze toch sliep, en ze het waarschijnlijk niet merkte gaf hij haar snel een kus op haar voorhoofd en vertrok. Ze was nu veilig thuis, en morgen zou hij terug komen om te kijken hoe het verder gaat...
Er zijn nog geen reacties.