series gebruikt: vampire diaries / the secret circle
films: Valemont / Addams Family

Damon stond naast de houten kist, Elena en Stefan zouden zo ook wel komen. Waarom werd ze niet wakker? Hij wist zeker dat hij haar gebeten had en tot vampier had gemaakt. Hij hoopte maar dat hij zwarte magie niet ging overheersen en haar in een duivels wezen zou veranderen. Al zou dat grappig zijn. Duivelse dingen maakten heb altijd aan het lachen. Jammer genoeg wou Gina er niks van weten, ook dat vond hij grappig want ze is immers een Blackwell. ofnoujaa was, want ze is nu dood. of half dood. Het blijft verwarrend. ''Is ze nog steeds niet wakker?" Elena kwam de graftombe binnen. ''Nope'' Damon bleef naar de open kist staren. "Ik wou dat Cassie en Addam die spreuk nooit over haar hadden uit gesproken" zei Elena bezorgt. "Ze flipte hem dan ook wel een beetje" zei Damon lachend. Het zou wel goed komen met haar, ze is een blackwell. En als het goed is, heeft ze Valkorn bloed. Ze was deel van de circel die haar vader had gecreërd om een onverwoestbare groep heksen te vormen. En als het hem gelukt was, is Gina sterk en kan ze dit. Damon mocht Gina wel, ze had altijd een antwoord klaar. Als ze nu eens wakker werd... Gina was een halfbloed vampier, en zou eigenlijk pas transformeren op haar 20e. Haar moeder was een vampier, en deed aan tovenaarij voor de lol. En haar vader was dus een Blackwell, zwarte magie for de winning. Damon had de transformatie wat versnelt door haar te bijten. Maar waarom duurde het zo lang? Het bleef even stil, maar toen opeens bewogen haar vingers iets, en voor dat Damon en Elena het in de gaten hadden zat Gina recht op. "Ik heb echt enorme koppijn" Ze wreef over haar hoofd. "Wat is er gebeurd?" "Welkom bij de levende doden!" Riep Damon blij. Hij hielp haar uit de doodskist en met z'n drieën gingen ze op weg naar Stefan, want tja, die was dus niet komen op dagen. Hij was waarchijnlijk durk met het inpakken van zijn koffers. Hij en Elena gingen een paar maanden op reis. Ze hadden nog niet verteld waar heen en waarom. In iedergeval was Gina nu een vampier en ze had bloed nodig. Tijd om te jagen. Het jacht instinkt had ze gelukkig al, want het eerste oude opaatje dat voorbij liep vermoorde ze. Het bloed stroomde over haar gezicht, ze genoot er van. Gelukkig houd ze van moorden dacht Damon. Eindelijk een fantsoenlijke jacht partner zonder genade. Hij hoopte maar dat de Familie Addams, waar ze logeerde, het niet erg zou vinden dat ze met een bloeddorstige vampier zaten opgescheept. Achja, gelukkig vinden die alles leuk. Dus dat is al een meevaller. Hopelijk kan Gina weer snel normaal functioneren, en veranderd ze niet in een duivels wezen. Al zou dat grappig zijn geweest...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen