O11
Gewoon vanuit Madison, maar met telefoon kan ik geen plaatje kiezen.
Met mijn hoofd er niet bij, zet ik mijn derde appeltaart in de grote oven en zet hem aan. Daarna loop ik naar hrt magazijn om de ingrediënten voor slagroom te pakken. Snel doe ik alles bij elkaar en roer wat. Ik doe het in een soort bakje in de koelkast.
Eindelijk is het tijd. Snel fiets ik naar huis om te eten en te douchen. 'Emma, ben thuis!' roep ik terwijl ik de deur achter me dicht doe. 'Hey, kom je gelijk eten?' ik knik en plof op de bank. Emma komt eraan met twee borden patat die ik snel opeet. "Ik moet zo weg.' zeg ik. 'Oh, waar ga je heen?' ze weet niet van de jongens. 'Ohgewoon.' ik neem een hap. "Heb je een date?" Vraagt ze lachend. 'Nee hoor. Ik ga gewoon naar vrienden.'.zeg ik vastbesloten. 'Oh, het zijn er meerdere?" "Emma!" ik zet mijn lege bord op tafel en loop de trap op om te douchen. Eerst loop in naar mijn kast om kleding uit te kiezen. Ik ga voor een spijkerbroek en een zwart topje met een leuk printje. Simpel, maar wel leuk. Ik leg het in de badkamer en kleed me uit. Langzaam stap ik onder de warme stralen.
Na twintig minuutjes douchen droog ik me af, kleed ik me aan, doe ik mijn haar en makeup. "Em, kun je me naar het strand brengen? Ik loop wel naar huis." Emma kan niet tegen mijn puppyoogjes en ze rijdt me naar het strand waar de jongens op me wachten.
heel kort maar ik moet naar de ortho..
Maybe vanavond nog een stukje.
X
Reageer (4)
ik denk dat ik met mijn succes voor de ortho te laat ben ;p
1 decennium geledenanyway, snel verder xoxo
Sterkte/succes bij ortho!!!
1 decennium geledenLike it!!<3
Snel verder xx
Maar als Liam wil zwemmen, is het niet handig als ze een bikini mee neemt? En veel succes bij de ortho.
1 decennium geledenVeel plezier bij de ortho Haha ,x
1 decennium geledenSnel verder! xo