1.
Liefste dagboek,
Vandaag was zo'n een kutdag. Ik kan het zelfs niet beschrijven. Laat ik maar beginnen bij het begin zeker.
Het was de eerste schooldag vandaag. Niet dat ik blij ging zijn om mijn vrienden terug te zien. Ik had eigenlijk alleen maar Estée. Okè, nee dat is niet helemaal waar. Ik heb nog andere vrienden ook, maar niemand is zo leuk als Estée, we lopen dan ook meestal met zijn tweeën rond te hangen. Ik stapte de straat van mijn school in en zag daar Estée al staan. Ze draaide haar hoofd en kreeg een glimlach op haar gezicht als ze mij zag. 'Heeey, girl!' zei ze vrolijk toen ze me een knuffel gaf. Ik lachte, 'zullen we maar naar binnen gaan?' zei ik zuchtend. Estée knikte. Het was even stil. 'Heb je nog iets van hem gehoord?' vroeg Estée om de stilte te verbreken.
Ik zweeg even en keek naar de grond. 'Nee niets meer. Maar het is voor het beste zeker. Hij was een bedrieger. Nou ja hij heeft me niet bedrogen maar..' 'Komaan, Melody. Hij is een douchebag! Hoe hij gedaan heeft! Zo respectloos.' Dit is misschien iets dat jullie moeten weten. Net toen de zomervakantie begon heeft mijn vriendje Conor mij gedumpt. Niet zomaar gedumpt, maar echt major! Het was op een feestje, om het begin van de zomer te vieren, ik was er met hem en een hele groep vrienden. Het ging goed, dat dacht ik toch. Tot ik naar buiten ging om Conor te zoeken, daar stond hij met een stomme bimbo met een kilo of 5 make-up op haar gezicht. Ik stapte naar hen toe en toen gebeurde het. 'Sorry Melody, maar Het is uit. Ik hou niet van jou, ik heb al iemand anders in gedachten. Bye!' En hij begon die stomme bimbo, Alison te kussen. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord, ik heb hem ook niet meer gezien dus dat zou interessant worden.
We stapten de schoolpoort binnen net op tijd, want de bel ging net. We stapten direct naar de klas, de leerkracht was er nog niet. Van het moment dat ik het klaslokaal binnenstapte zag ik hem zitten, just my luck dat hij in mijn eerste les van de dag zit. 'Heey, Melody!' Werd er van alle kanten geroepen. Ik moet eerlijk zijn, aan aandacht van het andere geslacht geen gebrek voor mij. Ik ben een hele vakantie naar Miami geweest bij mijn tante, Of course met Estée ook. Ik en Estée gingen zitten, naast elkaar. 'Hey.' Ik keek op. 'Dag Brandon.' 'Wat heb ik gehoord? Dat je single bent?' Ik knikte. 'Dus de sexiness is vrij voor gebruik.' zei Taylor.
'Wie vindt er haar nu sexy? The fuck.' Ik herkende zijn stem uit de duizend. Ik was aan het koken. Ik stond langzaam recht. Ik zag aan Estée haar gezicht dat ze wist wat er ging gebeuren. Ik stapte rustig naar hem toe. 'Wel wel, Conor, was jij niet degene die me zo sexy vond met het kampvuur dat het maar 30 seconden duurde?' zei ik poeslief. 'Ooooooooooooeh! Gotcha.' werd er in de klas door verschillende mensen geroepen. 'Ik was toen niet eens aan jou aan het denken.' Ik draaide me terug om en gaf een kniestoot, recht in zijn edele delen. 'Ah ja juist, je dacht aan mevr. Ducroix van de bib, want die vindt je zo lekker.' Iedereen in de klas begon te lachen. Toen draaide ik me naar Alison. 'Nou, hoe voelt het om seks met hem te hebben? Wacht wacht, laat mij antwoord geven. Net zoals vrijen met een knackie niet? Niet dat ik dat kan weten, maar jij wel, zoals we allemaal hebben kunnen zien in die video dat over jou verspreid werd.' Nog meer ge-oeh in de klas. Ik pakte mijn tas en stapte de klas uit. 'Melody, Melody! Wacht!' Ik draaide me om en zag Estée komen aangehuppeld. 'Jij spijbelen, ik ook. By the way, ik heb ook wat mee.' Ze haalde een fles vodka uit haar tas. We keken elkaar lachend aan en wisten wat we dachten. 'The roof.' zeiden we beiden met een evil smile.
Een halfuur later hadden we al 2 flessen vodka op en waren we aan een derde bezig. Je kan je natuurlijk voorstellen dat we behoorlijk dronken waren. We stonden op het dak van de school. 'Laten we zingen, Estée!' We begonnen luidkeels te zingen. 'Lovato & Lapush!' We draaiden ons om en daar stond de directeur. Furieus naar ons te kijken, zijn blik viel op de flessen. 'Meekomen nu.'
Een tiental minuten later zaten we bij de directeur. 'Het is simpel meisjes. Jullie hebben zitten drinken op schoolterrein en waren op het dak, waar het verboden is voor leerlingen. Dat wordt strafstudie.' 'Jeplaa.' zei ik fake. 'Je hoeft niet zo te doen, Melody Katharina Lovato. Jullie verspillen beiden jullie talenten! Jullie hebben een ongelooflijk slechte reputatie.' 'I don't give a damn about my bad reputation!' zeiden Estée en ik in koor. We keken elkaar en schoten in de lach.
Dus ja, ik heb strafstudie. Voor de rest gebeurde er niets boeiend, oja mijn ma was furieus. Ik dacht dat ze ging ontploffen, maar ja wanneer is ze niet kwaad.
Tot de volgende keer!
Melody XOXO
Er zijn nog geen reacties.