Kick-Off Deel 2
"Dames en heren uw applaus voor Juna Muraz"
"Juna welkom je zei in het intro filmpje dat je een schuchter meisje was en bang was om een band op te bouwen. Hoe gaat je dat doen in het huis".
"Ik deed dat ik ga proberen het meisje te zijn dat niet al te veel opvalt maar wel aardig is'.
'Ik wens je veel succes je mag deze trap op en dan kom je in het huis".
Er werd geapplaudisseerd voor Juna en zie liep door de deur.
Normaal zou de deur in de achtertuin opengaan maar Juna komt in een klein kamertje terecht dat helemaal roze is geverfd.
"Wow waar ben ik". Ze pakt een glas champagne en wou naar de deur lopen tot ze een stem hoorde.
"Dit is Big Brother, Juna welkom in de Women's Room. Straks als alle 6 de vrouwen er zijn krijgen jullie een geheime opdracht. Neem plaats op de bank kijk naar de tv en zie hoe straks de mannen naar binnen gaan".
Juna nam plaats en lachte en was benieuwd hoe dit ging aflopen
"Oke de eerste huisgenoot is in het huis, en wat is die geheime opdracht.
Ik denk dat het tijd is om de 2e huisgenoot te halen en tevens de eerste man".
Reactie;s please
Reageer (3)
hihi ^^
1 decennium geledennice snel verder?
1 decennium geledenYeah vind het echt nu al leuk:)
1 decennium geleden