013 Katie Jane Adams
Als iedereen zich heeft voorgesteld, zie ik dat we nog vijftig minuten moeten overleven. Fijn, we hebben pas tien minuten gehad. “So, you won a contest right? Why did you won if you don’t like our music?” vraagt Harry. “Because we thought it was funny, but then I’ve got a mail from that magazine. They’re said we’ve won the contest. We couldn’t gave our tickets away so we have to go. But it’s not that bad, you’re don’t sang so bad. But yeah, we don’t like your music. It’s hard to say it but you have to know it.” zeg ik dan maar. Ze knikken allemaal een beetje beduusd. Dat hadden ze vast niet verwacht, iemand die een Meet & Greet wint die niet van hun muziek houd, en dat recht in hun gezicht zet. “We’re sorry.” zeg ik dan maar, om niet zo bitchy over te komen. “It’s alright, I mean, it’s not right you hate or don’t like our music, but you can’t change it I think. Or do you want a private concert? So we can let you hear it’s not that bad?” vraagt Liam hoopvol. “You can do it, but I don’t think we’re gonna change.” zeg ik. “Faye, why aren’t you say something?” vraagt Louis. Ze kijkt me weer hulpeloos aan, maar ik schud m’n hoofd, ze zoekt zelf maar uit wat het betekent. “I can’t speak English.” zegt ze dan, in haar beste Engels. “Oh that’s bad.” zegt Niall. “But what are we gonna do this hour? We’ve only fourty five minutes left.” zegt Liam. “We can talk with each other? To know something about you?” stel ik voor, omdat ik geen zin heb om hier drie kwartier niks te zitten doen. “Yeah, maybe we should do that. But can you talk for Faye? We doesn’t understand her if she speaks Dutch, but she don’t understand us if we speak English.” zegt Zayn. Ik knik even. Fijn, kan ik als tolk alles gaan vertalen. Zó goed ben ik nou ook weer niet in Engels. “Okay, we’re gonna ask some questions to you.” zegt Harry. “Okay.” zeg ik, heel droog. “How long are you going to stay?” vraagt Niall. “Two days, without today.” zeg ik. “Next question. You can ask one of us a question.” zegt Liam. “ Hmm, okay. Can I have your signatures?” vraag ik dan maar. Ze knikken en pakken allemaal een blaadje met papier, die daar raar genoeg, gewoon liggen. Ze geven ons allebei hun handtekeningen, en ik geef Faye een high-five. De handtekeningen hebben we al binnen. “It’s my turn now.” zegt Harry. “A question to Faye. Why did you came with Katie to here? If you don’t like our music too.” vraagt Harry. Dat is een pijnlijke vraag. Als Faye nu zegt omdat ze knap zijn, wat zullen ze dan antwoorden? “Wat moet ik zeggen?” sist Faye naar me. “Ehm, omdat je zusje fan is ofzo?” zeg ik. “Oké, doe dat maar.” zegt Faye. “Her little sister is a big fan of yours.” zeg ik. Zayn kijkt even raar, maar een seconde later kijkt hij alweer normaal. “Next question!” gilt Louis. Ik denk even na over een vraag, en ik heb ineens een heel goede vraag.
Reageer (1)
haha, snel verder, ik wil weten wat de vraag is!
1 decennium geleden