Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Ratatouille

    Aw luun ga verder ahskshskd ik ga dood.

    Heb je trouwens mijn sms niet gelezen? :c

    1 decennium geleden
  • GIBBEH

    Ik heb echt liefde voor dit verhaal. Mijn favoriete verhaal op Q. (:

    1 decennium geleden
  • IsItHiOrHey

    Ik kon het niet laten om ook nog even je hs te lezen....

    Gisteren had ik weer eens de drang gehad om mezelf te snijden. Ik kon er niets aan doen, hoe graag ik ook wilde dat ik het kon stoppen het lukte niet. Je raakt er verslaafd aan. Misschien kan je het net omschrijven als seks hebben. Eenmaal je daaraan begint wil je het meer en meer, en dat is exact wat er gebeurd als je jezelf snijd. Het geeft je gewoon een ander gevoel, een kick nu ook weer niet want het is best pijnlijk. Wat ik bedoel is dat als je snijd, je weet waarom je dat doet.

    Jupp, ik ben verslaafd... Verslaafd aan de endorfine, aan de pijn...
    Ik maak mezelf wijs dat pijn hebben fijn is....

    The feelings I've got?
    It's called depression...

    1 decennium geleden
  • Eruditex

    "Een les judo kan wonderen verrichten, niet?" Mijn hoofd werd vuurrood.
    "Denk je dat ik het niet heb gevoelt?"


    OMGIEEE LOUIS I'M SO FUCKING LAUGHING NOW AND I CAN'T STOP FOR NO REASON PLEASE FORGIVE ME xD

    1 decennium geleden
  • Rakish

    aaahww....
    als Louis dit express deed omdat ie op de een of andere manier wist da Harry op hem was zou k m heeeeel gemeen vinden.....
    Maar wss weet ie t nie dus dan is t nie gemeen......
    achjaaaa.....
    snel verdeah?
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen