nog eens stukje! de laatste voor vandaag.
xx

Amy POV

Ik zag een zwart diep gat wat steeds meer kleur kreeg. Ik voelde dat ik uit het zwarte gat werd gezogen. Iemand gaf mij een kus op mijn voorhoofd. Ik probeerde in diegene zijn hand te knijpen. Ik spande me in en even later lukte het! Ik hoorde enthousiaste geroep, “Ze kneep in mijn hand, ze kneep in mijn hand! Amy, doe dat nog eens een keer!” ik herkende de stem. Het was van Niall. De jongen waar ik smoor verliefd op ben. Ik probeerde met alle macht weer in zijn hand te knijpen. Het lukte weer. Nu probeerde ik om mijn ogen te openen. Het kostte veel moeite, maar het lukte. “Amy! Je bent wakker, thanks god. Ze is weer wakker!” ik zag Niall vrolijk op en neer springen. Ik probeerde te lachen maar dat lukte niet. Ik was er te moe voor. Er kwamen een paar dokters binnen lopen. “Hallo amy, we zijn blij dat je weer wakker bent. Je hebt ongeveer 2 maanden in komen gelegen en dat duurde volgens je vrienden best lang.” De dokter lachte. Ik keek voor me uit. Ik weet nog precies wat er gebeurt is. Liam had me geslagen omdat ik hem sloeg. Ik keek om me heen en zag daar Liam met zijn nieuwe vriendin zitten. meteen kwam er weer woede in me op. mijn ogen stonden volgens mij ook woedend. Want ik zag Liam weg duiken. Zijn nieuwe vriendin gaf me een dodelijke blik. Niall kwam naast me staan en fluisterde: “Niet boos worden, dat verdiend die sukkel niet.” Ik knikte en draaide me om naar Niall. “Hoe gaat het met je?” vroeg hij. “Het gaat wel.” antwoordde ik zachtjes. Hij knikte en pakte mijn hand. Ik zag Liam jaloers kijken. Ik gaf hem een dodelijke blik. Dan had hij maar niet met iemand anders moeten nemen als hij mij nog als vriendin had. Niall kneep in mijn hand omdat hij zag dat ik maar Liam keek. “Laure komt er zo aan. We hebben een verrassing voor je.”
Ik knikte en vroeg. “Hoe gaat het met de paarden? Ze zijn wel lief geweest he?”
“ze hebben het hartstikke fijn, Laure heeft op Apple gereden en Liam op Angel.”
“Hoe durft hij aan Angel te komen. het is wel mijn paard !”
ik keek Liam met een woedende blik aan. “Hij was de enige die op Angel kon rijden. Dus moest hij wel.” Zei Niall rustig. “Ja, wees blij dat hij het gedaan heeft. Anders had je nu een paard zonder conditie gehad.”zei die nieuwe vriendin. “Bemoei er niet mee Taylor!” zei Liam. Taylor, zo heet ze dus. Waarschijnlijk een arrogante bitch die Liam alleen heeft voor zijn geld. “Ik had liever een paard zonder conditie dan dat Liam op hem gereden had.” Zei ik kill.
Misschien voelde hij nu wat ik voelde nadat ik hem had gezien met die Taylor.

Reageer (1)

  • LaureWithAnE

    Goo amyyy ma mag ik plzzzzzzz Liam slagen? Plzzzzzzzz?! Puppyoogjes?! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen