Foto bij hoofdstuk 23

ik heb heel veel inspi goed he?!
xx

Laure POV

Als die stomme Liam nog bij mij in de buurt durfde te komen, was hij echt de klos! Wat haat ik hem nu. Gewoon met iemand anders hebben terwijl hij nog gewoon met mijn beste vriendin had! Dat pikte ik echt niet. Van Harry mocht ik niks doen, maar hij kon me nu echt niet tegenhouden. Ik was blij dat Amy nu eindelijk door had dat ze niet meer op die Liam verliefd was maar op Niall. ik wist dat ze zich raar voelde als ze bij onze lieve Nialler was. Hun paste veel beter bij elkaar dan Amy en Liam. Amy lag in coma, ik kon het gewoon niet geloven dat Liam zo hard geslagen had. Maar Amy was sterk hadden de dokters gezegd ze zou ieder moment wakker kunnen worden. Daar was ik blij om. Misschien zou ze zo al wakker worden. Maar ik denk dat niet. “lieverd, zullen wij ook naar huis gaan. Dan kan Amy even rusten.” Zei Harry. Ik knikte en stond op. “Doei Amy. We zullen zo nog even komen. ik hoop dat je snel wakker word. De paarden, ik en de jongens en dan vooral Niall kunnen je niet te lang missen hoor!” ik gaf haar een kus op haar wang en liep weg. Ik hoorde nog net dat Harry nog wat zei en haar ook een kus op haar wang gaf. Hij kwam ook uit de kamer lopen en liep samen met mij naar zijn auto. Ik stapte in en Harry ook. Al snel reden we weg van de parkeerplaats. Ik hoopte zo dat Amy snel wakker zou worden.

Na een tijdje in de auto te hebben gezeten kwamen we aan bij het huis. Ik liep meteen door naar de paarden. Daar stond Niall ook. Ik hoorde hem zachtjes snikken. Doordat hij zat te huilen moest ik ook meteen huilen. Hij hoorde mij en draaide zich om. Ik liep langzaam naar hem toe en nam hem in een knuffel. Hij liet zijn armen losjes langs zich heen hangen. “Ze zal snel wakker worden, Niall. dat weet ik gewoon. Ze is sterk.” Zei ik zachtjes. Ik voelde dat hij knikte. Ik liet hem weer los en nam hem mee naar binnen. Daar zat de jongen die ik liever niet wilde zien. De woede kwam omhoog. Ik had ineens zin om hem heel hard te slaan. Ik liep naar hem toe. maar ik werd tegen gehouden door Harry. “Jij gaat even met mij mee Laure.” Zei hij. Ik probeerde me los te krijgen maar hij was te sterk. “We hoeven niet meer gewonden.” Zei Harry nog voordat hij me mee naar boven nam. Maar ooit zal Liam boeten voor wat hij gedaan heeft. Daar was ik zeker van. Was het niet nu, dan was het wel op een andere dag. Misschien duurde het nog wel jaren. Ooit zal hij het zelfde voelen als Amy.

Reageer (1)

  • LaureWithAnE

    Goooooo myself! Slaag die stomme idioot! En Harry je kan me niet tegen houden! Want Liam is een ass! En ALS er iets is waar laure niet tegen kan dan zijn het wel asses! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen