O10
Soms gaat school helaas voor.....
Zouden we in de top kunnen komen denken julllie?
Ik schrik op en kijk de jongen aan, "Hey" het komt er heel langzaam uit. Ik gooi mijn haar achter mijn oor. "Ik wist niet dat je hier werkte, ik woon hier vlakbij!"
Ik glimlach naar Louis, hij heeft zijn haar deze keer een beetje naar achter gekamt. "Dat klopt, omdat ik het ook niet heb verteld." Hij lacht. Ik lach. "Hé ga lekker ergens anders lief doen!" we worden gestoord door een vrouw die achter Louis in de rij staat. "Sorry mevrouw, gaat u maar voor mij." Hij doet een stap opzij en laat haar voor. Ik neem haar bestelling op en reken af. "Ben je alleen Louis?" Louis knikt. "Arme jij. Wil je wat drinken? Ik heb pauze.' Ik en Louis gaan zitten aan een tafeltje achterin. Louis bestelt twee kopjes thee en twee stukjes appeltaart. "Heb jij die gebakken? Hij is heerlijk!" Meent Louis. Ik knik, 'Dankje.'
Louis pakt zijn lepel en bekijkt hem. Hij vult de lepel met slagroom en stopt het in zijn mond 'Liam is bang voor lepels." zegt hij erbij. Ik schiet in de lach, 'Bang voor lepels, ja dat is wel logisch, enge dingen hoor' zeg ik dan. Ik stop ook een lepel vol slagroom in mijn mond en schud lachend met mijn hoofd. 'Jah, heel eng. Ze zien er zo monsterlijk uit!" Ik knik naar Louis en neem een slok van mijn thee. Louis doet hetzelfde. Zijn taart is al op, ik heb nog een klein stukje. 'Wat gaan we eigenlijk doen vanavond?' vraag ik terwijl ik het laatste hapje neem. 'Ehm, Liam wilt gaan zwemmen, Niall wilt uiteten en de rest stemmen voor Liam of Niall.. Wat wil jij?' Ik kijk naar mijn kopje. 'Ik weet het niet hoor. Mij maakt het niet uit.' ik glimlach. Dan gaat Louis' telefoon af. Hij kijkt me vragend aan, ik knik goedkeurend en Louis loopt naar buiten. 'Madison, pauze voorbij!' Ik sta op en ruim de bordjes en kopjes op. Ik loop naar de keuken en zie door het raam Louis terug komen. 'Mijn pauze is voorbij.' zeg ik terwijl ik op hem afloop. "Oké, geeft niks, ik zie je vanavond wel!' Louis komt dichterbij en geeft me een zoen op mijn wang. Ik bloos en Louis loopt weg. Ik sta stokstijf voor me uit te staren en dan leg ik mijn hand op mijn wang en ik glimlach. Maar nu weer aan het werk..
Reageer (6)
Waarom gaan pauzes nou zo snel voor bij??
1 decennium geleden