Foto bij 11.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Spongebobb

    Holy fuck Dana. Soms hea, soms zit ik zo in een verhaal dat ik moest huilen. Dat was dus net want ik moest huilen.
    Maar misschien is het die vrouw die denkt dat Liam van haar is (wat best wel raar is want volgens mij is er een heel groot leeftijdsverschil.) Of, Liam is de zoon van die vrouw.
    Of, misschien...
    Ah le moi is gespannen en kan niet wachten tot het volgende hoofdstukje.
    DANA MOET SNEL VERDER GAAN.
    En ik ga nu nog wel wat vraagjes stellen terwijl ik morgen een Engels toets heb die ik echt moet leren en je moet me dus heel dankbaar zijn dat ik nog vragen ga stellen omdat ik morgen dus een Engels toets heb en omdat ik al vragen heb gesteld en nu weer vragen ga stellen xd.
    Dus, hier komen de vragen;
    • WIE IS DIE VROUW? OMFG IK WIL NU ANTWOORD.
    • EN WAT WIL DIE VROUW?
    • Ik had vandaag heel veel jeukaanvallen, en jij?
    • Hoe ging je science toets vandaag?
    • Dus, ik heb geen vragen meer, en jij?
    Oke dit zijn dus totaal geen veel vragen maarjaa, sorry.
    EN IK WIL EEN NIEUW HOOFDSTUKJE, IK EIS EEN NIEUW HOOFDSTUKJE, ANDERS GA IK DOOD DANA EN BEN IK MORGEN NIET OP SCHOOL.

    1 decennium geleden
  • miemstyless

    Oooh mij godischhhh
    Weet je hoeeee spannend!!!!
    Wie heeft die kamer nou overhoop gehaald
    En die brief maakt het nog spannender.
    Die nachtmerrie super mooi bespreken.
    Snel verder het is echt super spannend<333
    Heel veel succes met leren en bedankt dat je voor dit stukje tijd maakte!!!
    Oeeeh binnenkort een Liam stukjeeeee!
    Voor die c&a komen de vragen later, ben nu op mijn ipod
    Xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen