Pov Amberrrr

Ik werd weer wakker, stond op en liep naar de keuken. Ik had hoofdpijn. 'Hee lieverd' hoorde ik zachtjes in me oor en twee armen omhelzde me. Ik voelde twee zachte lippen op mijn wang. Het was zayn. Hij tilde me op en bracht me naar de bank. 'Ga jij maar lekker zitten dan maak ik wat eten voor ons'. Ik pakte de deken die niall over me heen hadgelecht en kroop er weer lekker onder. Zayn kwam na 10 minuten bij me zitten met een lekker luxe ontbijt ook nienke en harry kwamen beneden samen met liam, louis en niall. Toen we klaar waren met eten heb ik me gedoucht en aan gekleed.(http://www.polyvore.com/amber_home/set?id=63218599) het was zater dag we hebben niet veel gedaan ik en nienke hebben onze kamers opgruimed. 'Am,wat vind jij van de jongens ?' Vroeg nienke. 'Leuk, maar ik heb een probleem.' 'Wat is er ?!' 'Ik heb justin nog die in amerika woont.... Wij hebben nog steeds maar ik vind zayn leuker...,' 'stuur justin dan een sms' zij nienke. 'Dat kan niet...' Nienke keek me vragend aan. 'Hoezo niet?!' Vroeg ze na een korte stilte. 'Hij heeft een nieuw nummer en ik heb hem niet... En ik durf ook niet!' 'Trek je er niks van aan.. Neem met zayn, maar vertel het wel.' Nienke ging zayn halen en ik ging op me bed zitten. 'Hee lieverd, ik moest komen?'. Ik legde het uit maar zei ook dat ik vedder met hem wou gaan en ik wou justin laten vallen. 'Lieverd ik vertrouw je !' Dat is het enige dat hij zei en hij gaf me een kus. Toen werd er op de deur geklopt. 'Hee mogen wij even praten?' Vroegen nienke en harry tegelijk. Zayn en ik liepen weg.

pov NIENKE

'Waarom wou je praten ?' Vroeg ik 'Ik moet je iets vertellen' zei harry. 'Wat is er ?' 'Ik vind je leuk... Leuker dan leuk als vrienden weetje wel... Maar louis ook en ik wil graag weten wie jij leuk vind' ik zat met open mond . Er vlogen allemaal gedachten in me hoofd rond ;
Wie vind ik leuk - harry
Moet ik dat zeggen- eigelijk wel
Is dat zielig voor louis - ja

Ik vroeg of ik er nog even over mocht denken. 'Tuurlijk, je hebt alle tijd' hij gaf me een kus en liep weg.

POV AMBER

'AMBERRRRRRR' werd er geroepen van boven aan de trap. Ik rende naar boven en nienke heeft me alles uitgelegd. Ik gaf haar het advies : 'zeg het eerlijk er zijn genoeg meiden die met louis willen je kan op zommige momenten niet iedereen blij maken ' we liepen naar beneden en vroegen of iedereen mee ging naar het park.

We liepen in het park en daar gebeurde mijn droom ....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen